Cykl 2024-2029

Psychologia studia JM magisterskie (2024-2029)

Antropologia

Biologiczne mechanizmy zachowań

Coaching w edukacji

Diagnostyka neuropsychologiczna

Diagnoza funkcjonalna dziecka ze spektrum autyzmu

Diagnoza i terapia rodzin

Diagnoza inteligencji dorosłych

Diagnoza inteligencji dzieci i młodzieży

Diagnoza osobowości

Diagnoza rozwoju dzieci

Diagnoza zaburzeń rozwojowych u dzieci

Diagnozowanie i pomoc psychologiczna dla dzieci z FASD

Dialog motywujący w praktyce klinicznej

Dysfunkcje w rodzinie

Dziecko z FASD w systemie edukacji

Edukacyjny projekt badawczy

Emisja głosu

Etyczne podstawy pracy psychologa

Etyka

Filozofia

Historia psychologii

Internetowe bazy publikacji i streszczeń

Język obcy

Kliniczny projekt badawczy

Komunikacja wspomagająca i alternatywna

Kontakt terapeutyczny

Kształtowanie kompetencji społeczno-emocjonalnych

Mediacje oświatowe

Metodologia badań psychologicznych

Metody wspomagania rozwoju dzieci i młodzieży

Metodyka pracy nauczyciela psychologa w przedszkolach, szkołach i placówkach systemu oświaty

Neuropsychologia

Ochrona własności intelektualnej

Organizacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej

Pedagogika

Podstawy dydaktyki

Podstawy etologii

Podstawy genetyki człowieka

Podstawy logiki

Podstawy psychoterapii

Poradnictwo psychologiczne

Poradnictwo rodzinne

Praktyka pedagogiczna

Praktyka zawodowa na specjalności psychologia kliniczna i zdrowia

Praktyka zawodowa na specjalności psychologia w edukacji

Prawne podstawy pracy psychologa

Programy profilaktyczne w edukacji

Przemoc w rodzinie

Psychiatria

Psychologia bliskich związków

Psychologia emocji i motywacji

Psychologia ewolucyjna

Psychologia i socjologia polityki

Psychologia kliniczna i psychopatologia późnej starości

Psychologia kliniczna

Psychologia konfliktów

Psychologia mediów

Psychologia międzykulturowa

Psychologia poznawcza

Psychologia pozytywna

Psychologia pracy i organizacji

Psychologia religii

Psychologia rodziny

Psychologia rozwoju człowieka

Psychologia różnic indywidualnych

Psychologia sekt - wybrane zagadnienia

Psychologia społeczna

Psychologia środowiskowa

Psychologia twórczości

Psychologia uczenia się i nauczania

Psychologia uzależnień

Psychologia wychowawcza

Psychologia zdrowia

Psychologiczna praca z pacjentem onkologicznym

Psychologiczne aspekty rewalidacji osób z niepełnosprawnością

Psychopatologia

Psychoprofilaktyka

Psychospołeczne aspekty funkcjonowania osób ze spektrum autyzmu

Psychospołeczne funkcjonowanie dzieci i młodzieży z zaburzeniami neurorozwojowymi

Psychoterapia indywidualna i grupowa

Psychoterapia systemowa

Psychoterapia uzależnień

Rehabilitacja psychologiczna z elementami rehabilitacji medycznej

Rodzina z dzieckiem w spektrum autyzmu

Seksuologia

Seminarium magisterskie

Socjologia

Socjoterapia

Specjalne potrzeby edukacyjne uczniów

Spektrum autyzmu w ujęciu systemowym

Statystyka z elementami psychometrii

Stosowana analiza zachowania

Stres i sposoby radzenia sobie

Stres w szkole

Szkolenia i psychoedukacja w placówkach oświatowych

Techniki psychodramy w edukacji

Technologie informacyjne

Teorie osobowości

Terapia poznawczo-behawioralna dzieci i młodzieży z zaburzeniami nastroju

Terapia poznawczo-behawioralna dzieci i młodzieży z zaburzeniami obsesyjno-kompulsywnymi

Terapia poznawczo-behawioralna zaburzeń lękowych dzieci i młodzieży

Terapia poznawczo-behawioralna

Trauma a funkcjonowanie w roli ucznia

Trening kompetencji wychowawczych

Trening umiejętności interpersonalnych

Warsztat efektywnego uczenia się

Warsztat twórczego rozwiązywania problemów

Wprowadzenie do psychologii

Wychowanie fizyczne

Zaburzenia depresyjne

Zaburzenia emocjonalne u dzieci i młodzieży

Zaburzenia odżywiania

Zaburzenia osobowości