Dział Organizacyjno-Prawny

 

Dział Organizacyjno-Prawny
al. Rejtana 16c, 35-959 Rzeszów
tel.: +48 17 872 29 09
       +48 17 872 11 23
       +48 17 872 10 93
       +48 17 872 12 87
e-mail: [email protected]

 

 

SKŁAD OSOBOWY:

PLIKI DO POBRANIA:

 

PODSTAWOWY ZAKRES CZYNNOŚCI DZ. ORGANIZACYJNO - PRAWNEGO (STAN AKTUALNY)

  1. Prowadzenie spraw związanych z obrotem nieruchomościami Uczelni (zbycie, najem, dzierżawa, sprzedaż), odpowiadając za przestrzeganie związanych z obrotem procedur, określonych w przepisach prawa ogólnie obowiązujących i w Statucie UR.
  2. Prowadzenie zbioru aktów notarialnych, odpisów z ksiąg wieczystych i innych dokumentów geodezyjno - kartograficznych poświadczających strukturę własnościową nieruchomości.
  3. Opracowanie SIWZ oraz wniosków o zamówienia publiczne dotyczące zamówień dostaw materiałów i świadczenia usług, o charakterze ogólnouczelnianym.
  4. Zawieranie i realizacja umów na usługi telekomunikacyjne dla wszystkich jednostek UR.
  5. Zawieranie umów dzierżawy i najmu nieruchomości należących do UR przez podmioty zewnętrzne.
  6. Opracowanie miesięcznych wykazów wynajmowanych nieruchomości w celu naliczenia przez Kwesturę podatku od nieruchomości.
  7. Prowadzenie zbioru umów i porozumień niosących skutki administracyjno - gospodarcze dla Uczelni, których stroną jest UR.
  8. Sporządzanie okresowych deklaracje podatku rolnego i sprawozdań z oddziaływania na środowisko.
  9. Rozliczanie w kontakcie z ubezpieczycielami powstałe szkód majątkowych i komunikacyjnych.
  10. Wdrażanie procedur związanych z zakupem usług i materiałów o wartości rocznej
    netto nie przekraczającej 130 tys. zł (zapytania ofertowe , umowy z oferentami) dotyczących spraw administracyjnych.
  11. Prowadzenie ewidencji kwartalnych kosztów związanych z utrzymaniem budynków UR.
  12. Koordynacja działań zmierzających do zabezpieczenia potrzeb łączności telekomunikacyjnej, nadzór nad pracę konserwatorów sieci telefonicznej, wstępne rozliczenie faktur za rozmowy telekomunikacyjne stacjonarne i komórkowe.
  13. Prowadzenie centralnej ewidencji pieczęci służbowych, zamawianie i likwidacja zbędnych pieczęci służbowych.
  14. Zamawianie materiałów biurowych dla działów administracji centralnej i wstępne rozliczanie faktur wg dowodów dostaw.
  15. Prowadzenie niezbędnych czynności formalno - dokumentacyjnych związanych z przydziałem mieszkań z zasobu Gminy M. Rzeszowa dla kadry naukowo-dydaktycznej.
  16. Nadzór nad pracą Kancelarii Głównej UR.