Aktywacja legitymacji studenckiej

Aktywacja elektronicznej legitymacji studenckiej ELS

  1. Opłata za elektroniczną legitymację studencką

 Osoby przyjęte na studia mają obowiązek uiścić opłatę za elektroniczną legitymację studencką do dnia 15 września br. (osoby przyjęte w drugiej turze rekrutacji proszone są o dokonanie opłaty po złożeniu dokumentów w Wydziałowym Zespole Rekrutacyjnym i uzyskaniu statusu „Przeniesiony do Dziekanatu” w systemie rekrutacyjnym IRK) w wysokości 22 zł na numer subkonta, który należy pobrać ze strony internetowej https://wu.ur.edu.pl/ wybierając zakładkę SUBKONTO.

W przypadku późniejszych wpłat okres oczekiwania na wyrobienie legitymacji może się wydłużyć.

Uwaga: opłaty za elektroniczną legitymację studencką nie dokonują:

  • absolwenci studiów I stopnia na Uniwersytecie Rzeszowskim, posiadający legitymację studencką;
  • studenci innych kierunków studiów na Uniwersytecie Rzeszowskim, posiadający legitymację studencką;
  • osoby, które zrezygnowały ze studiów bądź zostały skreślone z listy studentów na Uniwersytecie Rzeszowskim i posiadają legitymację studencką.

Studenci, którzy zgubili elektroniczną legitymację studencką wnoszą opłatę w wysokości 33 zł na indywidualny numer subkonta, tytuł wpłaty: opłata za duplikat elektronicznej legitymacji studenckiej.

  1. Odbiór legitymacji studenckich

Legitymacje studenckie będą wydawane studentom pierwszych lat studiów w czasie spotkań organizacyjnych z opiekunem roku – informacja o terminie i miejscu spotkania organizacyjnego zostanie podana w późniejszym terminie, na stronie internetowej Wydziału Muzyki, w zakładce Student/Aktualności:

https://www.ur.edu.pl/pl/wydzialy/wydzial-muzyki/student/aktualnosci

Studenci, którzy nie odbiorą legitymacji w czasie spotkania organizacyjnego z opiekunem roku, będą mogli odebrać legitymację w Dziekanacie Wydziału Muzyki:
al. Dąbrowskiego 83 w pokoju 107.

 

  1. Aktywacja elektronicznej legitymacji studenckiej

Po odebraniu legitymacji studenckiej należy ją aktywować przez stronę internetową, zgodnie z podaną poniżej instrukcją:

  • wejść na stronę konto.ur.edu.pl i kliknąć „Wyślij hasło na adres e-mail”
  • w polu „Login” wprowadzić swój login wraz z domeną „@stud.ur.edu.pl”
    Login tworzony jest według wzoru (bez polskich znaków):
    [pierwsza_litera_imienia]+[pierwsza_litera_nazwiska]+[nr_albumu]
    Należy zwrócić uwagę, że nr albumu jest numerem sześciocyfrowym odczytanym z elektronicznej legitymacji studenckiej
    Przykład: Jan Kowalski o numerze albumu 012345 wpisze w polu „Login” jk012345@stud.ur.edu.pl
  • w polu „Adres e-mail” wpisać adres e-mail wykorzystywany w procesie rekrutacji
  • po zaznaczeniu „Nie jestem robotem” kliknąć „Wyślij”

Na podany adres e-mail zostanie wysłany link służący do ustalenia własnego hasła.
Po prawidłowej zmianie hasła konto jest aktywne.

Elektroniczne konto studenckie daje dostęp między innymi do następujących systemów funkcjonujących na Uniwersytecie Rzeszowskim: