• Zmniejsz czcionkęZmniejsz czcionkę
  • Zwiększ czcionkęZwiększ czcionkę
Pomiń nawigację i przejdź do treści
  • Poczta
  • Kontakt
  • Biuletyn Informacji Publicznej
pl
  • PL
  • EN
Rzeczpospolita Polska Uniwersytet Rzeszowski Uniwersytet Rzeszowski Uniwersytet Rzeszowski
HR
HR

Menu - górna belka

Pomiń nawigację i przejdź do treści
  • Wydział Submenu
    • Aktualności
    • O Wydziale
    • Władze Wydziału
    • Dziekanat
    • Pracownicy Wydziału
    • Strategia Rozwoju
    • Rada Wydziału
    • Rada Dyscypliny
    • Sprawy naukowe Wydziału
    • Kontakt
    • Postępowania awansowe
    • Dla szkół, biznesu i społeczeństwa
    • Promocja Wydziału
    • Dokumenty i pliki do pobrania
    • Komunikaty pyłkowe dla alergików
  • Kandydat Submenu
    • Rekrutacja
    • Oferta edukacyjna
    • Rekrutacja do Szkoły Doktorskiej
  • Student Submenu
    • Aktualności
    • Kierunki studiów (programy, rozkłady, sylabusy)
    • Dziekanat
    • Sesja egzaminacyjna
    • Dyżury i konsultacje pracowników
    • Regulaminy, wzory pism, pliki do pobrania
    • Jakość kształcenia
    • Władze Dziekańskie
    • Zespół programowy
    • Stypendia, wsparcie finansowe, ubezpieczenia
    • Wirtualna Uczelnia
    • Strefa wsparcia
    • Studenckie Koła Naukowe
    • Przeniesienie z innej uczelni
    • Współpraca międzynarodowa
  • Doktorant Submenu
    • Szkoła Doktorska
    • Programy wymiany studenckiej
    • Samorząd Doktorantów UR
    • Microsoft 365 dla doktorantów
    • Sieć bezprzewodowa Eduroam
    • Równe traktowanie
    • Domy studenckie
    • Kredyty studenckie dla doktorantów
    • Ubezpieczenia zdrowotne
    • Stypendia doktoranckie
Pomiń nawigację i przejdź do treści
  • Poczta
  • Kontakt
  • Biuletyn Informacji Publicznej
  • Zmniejsz czcionkę
  • Zwiększ czcionkę
  • PL
  • EN
(Nowe okno)(Link do innej strony)
(Nowe okno)(Link do innej strony)
(Nowe okno)(Link do innej strony)
(Nowe okno)(Link do innej strony)
Efekty uczenia się na kierunku Biologia

Efekty uczenia się na kierunku Biologia

  • Strona Główna
  • Wydziały
  • Wydział Biologii, Ochrony Przyrody i Zrównoważonego Rozwoju
  • Student
  • Kierunki studiów (programy, rozkłady, sylabusy)
  • Biologia
  • Efekty uczenia się na kierunku Biologia
Pomiń nawigację i przejdź do treści
  • Wydział Submenu
    • Aktualności
    • O Wydziale
    • Władze Wydziału
    • Dziekanat
    • Pracownicy Wydziału
    • Strategia Rozwoju
    • Rada Wydziału
    • Rada Dyscypliny
    • Sprawy naukowe Wydziału Submenu
      • Projekty badawcze Submenu
        • Granty naukowo-badawcze
      • Konferencje i seminaria Submenu
        • Konferencja Dziekanów Wydziałów Przyrodniczych Uniwersytetów Polskich Submenu
          • O konferencji
          • Plan konferencji
          • Rejestracja
          • Zakwaterowanie
        • 1st Polish Yeast Conference
      • Prestiżowe publikacje naukowe/Selected publications
      • Priorytetowe zadania badawcze
      • Dokumenty i akty prawne
      • Aparatura naukowo-badawcza
      • Kodeks Etyki
    • Kontakt
    • Postępowania awansowe Submenu
      • Przewody/postępowania doktorskie Submenu
        • Dyscyplina nauki biologiczne
      • Postępowania habilitacyjne Submenu
        • Dyscyplina nauki biologiczne
      • Dokumenty i akty prawne
    • Dla szkół, biznesu i społeczeństwa Submenu
      • Współpraca ze szkołami Submenu
        • Botanika w sądownictwie
        • Biologia zapylania- sekrety kwiatów
        • Dwie twarze pyłku roślin
        • Fluorescencja w badaniach komórki
        • Grzybobranie czas zacząć!
        • Jak powstawały inkluzje owadów w bursztynie?
        • Drożdże jako model w badaniach toksykologicznych
        • Pszczelarstwo to nie tylko pasieka, czyli o pracy pszczelarza w pracowni pszczelarskiej
        • Dobrostan zwierząt
        • Rośliny naczyniowe Rzeszowa
        • Co kryją skamieniałości zachowane w łupkach menilitowych Podkarpacia?
        • Genetyka klasyczna i wykorzystanie modelu muszki owocowej Drosophila melanogaster
        • Węch u zwierząt
        • Szóste masowe wymieranie dzieje się teraz
        • Skąd przybyłem? Kim jestem? Dokąd zmierzam? Nieoczywista i zadziwiająca opowieść o Homo sapiens
      • Współpraca z gospodarką Submenu
        • Usługi badawcze
      • Koordynator ds. komercjalizacji współpracujący z UCTT
    • Promocja Wydziału
    • Dokumenty i pliki do pobrania
    • Komunikaty pyłkowe dla alergików Submenu
      • Komunikaty pyłkowe dla alergików
      • Ciekawostki
  • Kandydat Submenu
    • Rekrutacja
    • Oferta edukacyjna Submenu
      • Studia i kierunki Submenu
        • Biologia
      • Współpraca ze szkołami
    • Rekrutacja do Szkoły Doktorskiej
  • Student Submenu
    • Aktualności
    • Kierunki studiów (programy, rozkłady, sylabusy) Submenu
      • Biologia Submenu
        • Ogłoszenia
        • Informacje dla kandydata
        • Rozkłady zajęć
        • Opiekunowie roczników
        • Programy studiów
        • Harmonogramy studiów (plany studiów) Submenu
          • HARMONOGRAMY STUDIÓW dla studentów rozpoczynających kształcenie od roku akad. 2025/2026 Submenu
            • Studia stacjonarne
            • Studia niestacjonarne
          • HARMONOGRAMY STUDIÓW dla studentów rozpoczynających kształcenie od roku akad. 2024/2025 Submenu
            • Studia stacjonarne
            • Studia niestacjonarne
          • HARMONOGRAMY STUDIÓW dla studentów rozpoczynających kształcenie od roku akad. 2023/2024 Submenu
            • Studia stacjonarne
          • HARMONOGRAMY STUDIÓW dla studentów rozpoczynających kształcenie od roku akad. 2022/2023 Submenu
            • Studia stacjonarne
            • Studia niestacjonarne
          • HARMONOGRAMY STUDIÓW dla studentów rozpoczynających kształcenie od roku akad. 2021/2022 Submenu
            • Studia stacjonarne
            • Studia niestacjonarne
          • HARMONOGRAMY STUDIÓW dla studentów rozpoczynających kształcenie od roku akad. 2020/2021 Submenu
            • Studia stacjonarne
            • Studia niestacjonarne
          • HARMONOGRAMY STUDIÓW dla studentów rozpoczynających kształcenie od roku akad.2019/2020 Submenu
            • Studia stacjonarne
            • Studia niestacjonarne
        • Efekty uczenia się na kierunku Biologia Submenu
          • Efekty uczenia się dla kierunku biologia od roku akademickiego 2019/2020
          • Efekty uczenia się dla kierunku biologia od roku akademickiego 2020/2021
        • Sylabusy Submenu
          • Sylabusy dla cyklu kształcenia od roku 2019/2020 Submenu
            • Studia I stopnia/ stacjonarne
            • Studia II stopnia / stacjonarne Submenu
              • Biologia eksperymentalna
              • Biologia środowiskowa
          • Sylabusy dla cyklu kształcenia od roku 2020/2021 Submenu
            • Studia I stopnia/ stacjonarne
            • Studia II stopnia/ stacjonarne Submenu
              • Biologia eksperymentalna
              • Biologia środowiskowa
          • Sylabusy dla cyklu kształcenia od roku 2021/2022 Submenu
            • Studia I stopnia/ stacjonarne
            • Studia II stopnia/ stacjonarne Submenu
              • Biologia eksperymentalna
              • Biologia środowiskowa
          • Sylabusy dla cyklu kształcenia od roku 2022/2023 Submenu
            • Studia I stopnia/ stacjonarne
            • Studia II stopnia/ stacjonarne Submenu
              • Diagnostyka molekularna
              • Monitoring środowiska
          • Sylabusy dla cyklu kształcenia od roku 2023/2024 Submenu
            • Studia I stopnia/ stacjonarne
            • Studia II stopnia/ stacjonarne Submenu
              • Diagnostyka molekularna
              • Monitoring środowiska
          • Sylabusy dla cyklu kształcenia od roku 2024/2025 Submenu
            • Studia I stopnia/ stacjonarne
            • Studia II stopnia/ stacjonarne Submenu
              • Diagnostyka molekularna
              • Monitoring środowiska
        • Kierownik i zespół programowy
        • Praktyki zawodowe Submenu
          • Dla studenta
          • Dla koordynatora
        • Jakość Kształcenia
        • Prace dyplomowe Submenu
          • Wytyczne pisania pracy dyplomowej 2024/2025
          • Proponowana problematyka prac dyplomowych
          • Zagadnienia na egzamin dyplomowy
          • Program Antyplagiatowy
    • Dziekanat Submenu
      • Kierownik Dziekanatu
      • Sekcja Toku Studiów
      • Sekcja Dydaktyki
      • Sekcja Praktyk
      • Sekcja Jakości i Akredytacji
    • Sesja egzaminacyjna
    • Dyżury i konsultacje pracowników
    • Regulaminy, wzory pism, pliki do pobrania
    • Jakość kształcenia Submenu
      • Jakość kształcenia UR
    • Władze Dziekańskie
    • Zespół programowy
    • Stypendia, wsparcie finansowe, ubezpieczenia Submenu
      • Kontakt
      • Ogłoszenia
      • Stypendia, kredyty dla studentów, ubezpieczenia
      • Stypendia zagraniczne DAAD w roku akademickim 2022/2023
      • Wsparcie dla osób z niepełnosprawnością
    • Wirtualna Uczelnia
    • Strefa wsparcia
    • Studenckie Koła Naukowe Submenu
      • SKN Przyrodników
      • SKN SzczURek
      • SKN Biologów
    • Przeniesienie z innej uczelni
    • Współpraca międzynarodowa
  • Doktorant Submenu
    • Szkoła Doktorska
    • Programy wymiany studenckiej
    • Samorząd Doktorantów UR
    • Microsoft 365 dla doktorantów
    • Sieć bezprzewodowa Eduroam
    • Równe traktowanie
    • Domy studenckie
    • Kredyty studenckie dla doktorantów
    • Ubezpieczenia zdrowotne
    • Stypendia doktoranckie
Pomiń nawigację i przejdź do treści
  • Efekty uczenia się dla kierunku biologia od roku akademickiego 2019/2020 zobacz więcej
  • Efekty uczenia się dla kierunku biologia od roku akademickiego 2020/2021 zobacz więcej
 
Uniwersytet Rzeszowski
Uniwersytet Rzeszowski al. Tadeusza Rejtana 16C
35-959 Rzeszów
tel. +48 17 872 10 00
Pomiń nawigację i przejdź do treści
  • Polityka prywatności
  • Mapa serwisu
  • Biblioteka
  • Wydawnictwo
  • Covid info
  • Studia podyplomowe
  • Praca na UR
  • Zamówienia publiczne
  • Fundusze strukturalne
  • Projekty współfinansowane przez UE
  • Projekty realizowane z KPO
  • Wynajem sal
  • Domy studenta
  • Dane kontaktowe
  • Deklaracja dostępności cyfrowej
  • Rachunek bankowy UR
  • Projekty badawcze
  • Darowizny
© 2025 Uniwersytet Rzeszowski | Strona internetowa wykonana przez Migomedia

Śledź UR w mediach społecznościowych

Pomiń nawigację i przejdź do treści
  • Facebook
  • Instagram
  • Twitter
  • YouTube