Dr Grzegorz Hajduk
Contact details
- phone.: +48 17 872 1622
- e-mail: grzehaj@ur.edu.pl
- address: ul. M. Ćwiklińskiej 2, 35-601 Rzeszów, Room: D1-316
- marketing.net.pl
Social Media
Position
- Assistant Professor
- Tutor of Business Leaders Students Association tutor
Teaching
- Marketing management
- Business Communication
- Promotion and advertising
- Public relations
Research interests
- Effectiveness of marketing communications,
- Brand management,
- Marketing outsourcing,
- Public Realtions,
- JEL codes: M31, L86, L82, D83
Selected publications
- Hajduk G., Specifics and Features of Outsourcing Marketing Communications Activity, Central European Business Review Vol 5, No 3, 2016 p. 78-87.
- Hajduk G., Challenges for marketing communications in the digital age, [w:] The impact of the digital world on management and marketing, red. Mazurek G., Tkaczyk J., Poltext, Warszawa 2016, s. 183-195
- Hajduk G., Możliwości wykorzystania mediów społecznościowych w komunikacji marketingowej w kontekście wzrostu ich popularności wśród młodych konsumentów, [w:] Nierówności społeczne a wzrost gospodarczy, z. 45(1)/2016, s. 264-273.
- Hajduk G., Outsourcing Marketingu, Newsline Magazine nr 01, 2016, s. 31-36
- Hajduk. G. Specyfika komunikacji marketingowej powiązań kooperacyjnych na przykładzie klastrów, Logistyka nr 2/2015, s. 1479-1486.
- Hajduk G., Mazurek G., Dydaktyka marketingu w Polsce a wyzwania praktyki, [w:] Marketing w 25-leciu gospodarki rynkowej w Polsce, red. A Czubała, P. Hadrian, J.W. Wiktor, PWE Warszawa 2014, s. 695-705.
- Socio-Economic Regional Development in the Context of European Integration, red. G. Hajduk, B. Wierzbiński, Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, Rzeszów 2014.
- Rozwój gospodarczy miast i regionów. Gospodarka, zarządzanie marketing, red. G. Hajduk, Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, Rzeszów 2013.
- Hajduk G., Outsourcing komunikacji marketingowej, Kontrowersje wokół marketingu, Handel Wewnętrzny, maj-czerwiec 2013, nr 3 tom I, Warszawa 2013, s. 127-134.
- Hajduk G., Kształtowanie marki terytorialnej jako sposób na zwiększanie konkurencyjności jednostek osadniczych, Handel Wewnętrzny, Warszawa 2013.
- Hajduk G., Określanie tożsamości marki miasta na przykładzie Rzeszowa, [w:] Public Relations. Nowe trendy. Wydawnictwo Newsline, Rzeszów 2013, s. 177-188.
- Hajduk G., Perspektywy rozwoju marketingu – podsumowanie konferencji naukowej towarzyszącej XXIV Zjazdowi Katedr Marketingu, Handlu i Konsumpcji w Rzeszowie, Marketing i Rynek 11/2012.
- Hajduk G., Uwarunkowania decyzji zakupu materialnych dóbr konsumpcyjnych – perspektywa nabywcy i producenta. Handel Wewnętrzny, wrzesień-październik 2012, tom 2, s. 95-103.
- Hajduk G., Uwarunkowania i zakres całościowej oceny efektów komunikacji marketingowej – wybrane aspekty, [w:] Badania Marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem, red. K. Mazurek-Łopacińska, Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu nr 237, 2012, s. 241- 249.
- Hajduk G., Communication skills of students’ and graduates - research result, [w:] Key competencies in knowledge society: today’s trends, methods of development and researches, red. Mesaros P., Mesarosova M., Euro Scientia vzw, Brussels 2011, p. 78-87.
- Hajduk G., Zakres i specyfika działań z zakresu komunikacji marketingowej – na podstawie wyników badań podkarpackich przedsiębiorstw. Handel Wewnętrzny, wrzesień-październik 2011, s. 284-291.
- Hajduk G., Organizacja struktur w procesie zintegrowanej komunikacji marketingowej; [w:] Marketing przyszłości. Trendy strategie instrumenty. Marketing w działalności podmiotów rynkowych, Uniwersytet Szczeciński, Zeszyty naukowe nr 662, Ekonomiczne problemy usług nr 74, 2011, s. 111-122.