dr inż. Krystian Tuczyński
- Jednostka:
Instytut Pedagogiki - Budynek: ul. Jałowego 24
- Pokój: 24
- Nr telefonu: 17 8721833
- Email: [email protected]
- ORCID: 0000-0001-8220-2199
- Konsultacje: wtorek 8:00-9:30
Informacje
Zainteresowania naukowe:
- e-learning
- edukacja akademicka
- dydaktyka szkoły wyższej
- aplikacje wspomagające kształcenie na odległość
- technologie informacyjno-komunikacyjne
Pełnione funkcje:
- zastępca Dyrektora Instytutu Pedagogiki ds. organizacyjnych i współpracy z otoczeniem (od 09.2024)
- Kierownik Uniwersyteckiego Centrum Kształcenia na Odległość (10.2020-08.2014)
- Kierownik “Kwalifikacyjnych studiów podyplomowych w zakresie nauczania informatyki” (od 10.2021)
- Kierownik „Doskonalących studiów podyplomowych z informatyki dla nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej” (od 10.2021)
- Koordynator wydziałowy projektu „Jednolity Program Zintegrowany Uniwersytetu Rzeszowskiego – droga do wysokiej jakości kształcenia” POWR.03.05.00-00-z050/17, NCBiR, okres realizacji 01.03.2018-28.02.2022, wartość projektu: 9 257 389,04 zł
Publikacje
- Rola rozwoju technologicznego w kontekście relacji rodzinnych. - Pedagogika Katolicka, 2024, nr 34, s. 261-270
- Prawne aspekty e-learningu akademickiego : wyzwania i rozwiązania W: Obywatel : podmiot czy przedmiot w systemie konstytucyjnym / redakcja naukowa Radosław Grabowski. Toruń, Wydawnictwo Adam Marszałek: 2024, S. 149-165
- [współaut.] Pawłowska A Possibilities and methods of using distance learning applications in school practice. - Kultura, Przemiany, Edukacja, 2023, T. 12-13, s. 189-198
- [współaut.] Podolski A, Warchoł T Directions and scope of child grooming in the context of modern technologies - a challenge for contemporary education. - Archives of Budo, 2023, Vol. 19, s. 267-274
- [współaut.] Szlęk K Narzędzia i techniki edukacji zdalnej w kontekście edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej. - Kultura, Przemiany, Edukacja, 2023, T. 12-13, s. 407-415
- [współaut.] Walat W Regulacje konstytucyjne i ustawowe edukacji zdalnej. Teoria a praktyka. Casus Uniwersytetu Rzeszowskiego. - Przegląd Prawa Konstytucyjnego, 2023, nr 1, s. 201-215
- [współaut.] Warchoł T Zarządzanie i administrowanie edukacją pozaformalną realizowaną w formie e-learningowej. - Ius et Administratio, 2023, T. 52, nr 3, s. 198-206
- Distance Education : An Analysis of Learning Theories in an E-learning Environment. - Kultura i Edukacja, 2023, nr 4, s. 67-79
- Społeczno-edukacyjne uwarunkowania wykorzystania kształcenia na odległość. - Polityka i Społeczeństwo, 2023, nr 2 (21), s. 245-256
- The Cognitive Component of Academic Teachers' Attitudes Towards E-Learning - Research Report. - Przegląd Badań Edukacyjnych, 2023, vol. 1, nr 41, s. 97-120
- Rola nauczyciela akademickiego w kształceniu e-learningowym. - Kultura, Przemiany, Edukacja, 2022, T. 10, s. 156-162
- The behavioral component of academic teachers' attitudes towards remote education - the intercultural context of education. - Edukacja Międzykulturowa, 2022, nr 4, s. 93-113
- The Role of Emotions in the Context of Shaping the Attitudes of Academic Teachers Towards E-Learning. - International Journal of Research in E-Learning,, 2022, vol. 8, nr 1, s. 1-28
- Technologiczna transformacja społeczna w aspekcie edukacji akademickiej. - Polityka i Społeczeństwo, 2021, nr 4 (19), s. 150-164
- Postawy nauczycieli akademickich wobec e-learningu w szkole wyższej. Rzeszów, Uniwersytet Rzeszowski: 2021, 173 s.
- Cele kształcenia W: Teoretyczne podstawy kształcenia ogólnego : Podręcznik dla studentów pedagogiki i przyszłych nauczycieli / red. nauk. Waldemar Lib, Wojciech Walat. Rzeszów, Uniwersytet Rzeszowski: 2021, S. 67-80
- Treści kształcenia W: Teoretyczne podstawy kształcenia ogólnego : Podręcznik dla studentów pedagogiki i przyszłych nauczycieli / red. nauk. Waldemar Lib, Wojciech Walat. Rzeszów, Uniwersytet Rzeszowski: 2021, S. 81-94
- [współaut.] Walat W Trójskładnikowa koncepcja postawy człowieka wobec wykorzystywania e-learningu w procesie kształcenia. - Edukacja - Technika - Informatyka : kwartalnik naukowy, 2019, nr 3(29), s. 209-214
- [współaut.] Walat W Siecioholizm wśród studentów Uniwersytetu Rzeszowskiego - badania pilotażowe W: Człowiek w środowisku edukacyjnym / pod red. Eleny Asmakovets i Sławomira Kozieja. Kielce, [Stamp Partner]: 2019, S. 74-82
- Podnoszenie kompetencji informacyjnych kadry akademickiej Uniwersytetu Rzeszowskiego w zakresie stosowania metod i technik kształcenia na odległość. - Edukacja - Technika - Informatyka : kwartalnik naukowy, 2018, nr 2(24), s. 195-200
- Znaczenie technologii Web 2.0 w kształceniu e-learningowym. - Edukacja - Technika - Informatyka : kwartalnik naukowy, 2018, nr 4(26), s. 127-134
- E-learning solutions in post-secondary educational space using University of Rzeszów as an example W: IKT u vaspitanju i obrazovanju, sportu i medicini. Vrnjačka Banja, SatCIP: 2018, S. 101-109
- Elektroniczny system zarządzania szkołą - studium przypadku na przykładzie Liceum Uniwersyteckiego. - Edukacja - Technika - Informatyka : kwartalnik naukowy, 2017, nr 2 (20), s. 217-224
- Kryteria oceny jakości kursów e-learningowych w szkolnictwie wyższym. - Edukacja - Technika - Informatyka : kwartalnik naukowy, 2017, nr 4 (22), s. 341-346
- Teaching of algorithmic solving problems and tasks of the development of creativity and independent thinking among students W: Trendy ve vzdělávání 2017 : sborník abstraktů mezinárodní konference / editor Jiří Dostál. Ołomuniec, Univerzita Palackého: 2017, S. 44
- Efektywność wykorzystywania elektronicznego systemu zarządzania szkołą - sprawozdanie z badań. - Edukacja - Technika - Informatyka : kwartalnik naukowy, 2016, nr 1(15), s. 44-50
- Realizacja informatycznego systemu zarządzania szkołą na podstawie analizy wyników badań. - Edukacja - Technika - Informatyka : kwartalnik naukowy, 2016, nr 3(17), s. 128-134
- Konstrukcja innowacyjnego systemu alarmowego stanowiącego komponent inteligentnego domu. - Edukacja - Technika - Informatyka : kwartalnik naukowy, 2015, nr 3(13), s. 355-361
- Projekt i realizacja zautomatyzowanej stacji meteorologicznej. - Edukacja - Technika - Informatyka : kwartalnik naukowy, 2015, nr 3(13), s. 349-354
- Techniczno-informatyczne kierunki rozwoju systemów elektronicznego zarządzania szkołą. - Kwartalnik Edukacyjny, 2015, nr 4, s. 58-68
- [współaut.] Białogłowski R Stanowisko do badania czujników ultradźwiękowych. - Edukacja - Technika - Informatyka : rocznik naukowy, 2014, nr 5, cz. 1, s. 630-635
- [współaut.] Białogłowski R, Warchoł T, Kardyś D Stanowisko do badania czujników temperaturowych. - Edukacja - Technika - Informatyka : rocznik naukowy, 2013, nr 4, cz. 2, s. 398-405