dr Katarzyna Tomaszek

- Jednostka:
Instytut Pedagogiki - Budynek: ul. Ks. Jałowego 24
- Pokój: 19
- Nr telefonu: 178721804
- Email: [email protected]
- ORCID: 0000-0001-7019-5403
- Konsultacje: godz. 8.00-9.30 wtorki
Informacje
ZAINTERESOWANIA NAUKOWE:
W badaniach naukowych analizuję zagadnienia z obszaru psychologii edukacyjnej, psychologii stresu oraz psychologii pozytywnej. Prowadzone dotychczas projekty badawcze obejmowały m.in. zjawisko alienacji młodzieży, zespół wypalenia szkolnego i akademickiego, zaangażowanie uczniów w aktywności szkolne oraz pozytywne emocje tj. wdzięczność, pokora, empatia.
Publikacje
- [współaut.] Kossewska J, Macałka E Time Perspective Latent Profile Analysis and Its Meaning for School Burnout, Depression, and Family Acceptance in Adolescents. - International Journal of Environmental Research and Public Health, 2023, Vol. 20, iss. 8
- [współaut.] Macałka E, Kossewska J Wypalenie szkolne jako mediator relacjimiędzy perspektywą temporalnąa nasileniem depresji u adolescentów. - Resocjalizacja Polska, 2022, nr 24, s. 305-325
- [współaut.] Muchacka-Cymerman A 'I wonder why sometimes I feel so angry' The associations between academic burnout, Facebook intrusion, phubbing, and aggressive behaviours during pandemic Covid 19. - Polish Psychological Bulletin, 2022, Vol. 53, iss 4, s. 302-314
- [współaut.] Muchacka-Cymerman A 'Just a few more minutes online - and I will release myself from tension'. The moderation mediating eff ect of problematic cyber-activities and Japanese vs. East European culture on the relationship between academic burnout and cyber-aggression. - Studia z Teorii Wychowania, 2022, T. 13, nr 3(40), s. 127-143
- [współaut.] Muchacka-Cymerman A Face the Burnout! Link Between Academic Burnout, Facebook Use Motives and Importance, and Facebook Intrusion : A Longitudinal Study. - Roczniki Psychologiczne, 2022, Vol. 25, iss. 3, p. 251-270
- [współaut.] Muchacka-Cymerman A Students' burnout in the E-School Environment : Pilot study results of the validation of the E-learning Burnout Scale. - International Journal of Research in E-Learning, 2022, Vol. 8, iss. 2, p. 1-28
- [współaut.] Dunin-Wąsowicz D, Jóźwiak S, Dzierżanowska-Fangrat K [et al.] The role of cytomegalovirus infection in Guillain-Barre syndrome in infants and adolescents. - European Journal of Paediatric Neurology, 2009, Vol. 13, suppl. 1, s. 46
- [współaut.] Dunin-Wąsowicz D, Jóźwiak S, Dzierżanowska-Fangrat K [et al.] Zakażenie wirusem cytomegalii u dzieci i młodzieży z zespołem Guillaina-Barr'go. - Pediatria Polska, 2009, R. 84, nr 1, s. 25-29