Podpisanie umowy na wdrożenie zintegrowanego systemu zarządzania uczelnią

4-go października 2013 r. została podpisana umowa pomiędzy Uniwersytetem Rzeszowskim a firmą Partners in Progress sp. z o.o. na wdrożenie informatycznego systemu zarządzania uczelnią.

System wdrażany w ramach realizacji projektu UR – nowoczesna uczelnia to kompleksowe, zintegrowane rozwiązanie wspierające pracę administracji uczelni, obsługę i prowadzenie różnych form kształcenia oraz wymianę informacji pomiędzy nauczycielami akademickimi i osobami obsługującymi dydaktykę, a studentami. 

Wdrożenie, które rozpocznie się już w październiku i potrwa do końca 2014 roku, obejmuje 26 modułów, m.in. Obieg dokumentów, Obsługa płatności, Kontrola dostępu, Dziekanat, Wirtualna uczelnia, Plan zajęć, Indeks elektroniczny.

Wdrożenie systemu, którego wartość to ponad 4,5 mln złotych, jest finansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

 

Na zdjęciach:

Prof. UR dr hab. inż. Czesław Puchalski - Prorektor ds. Rozwoju UR
dr Piotr Pusz - Menadżer Projektu
Marek Bieniasz - Prezes zarządu Partners in Progress
Sławomir Umpirowicz - Wiceprezes zarządu Partners in Progress