Problematyka konferencji

  1. Nowe metody i obszary badań rynku produktów żywnościowych. 
  2. Jakość żywności w opinii konsumentów.
  3. Preferencje i zachowania konsumentów na rynku żywności.
  4. Innowacje w produkcji żywności.
  5. Relacje z klientami w obrocie żywnością.
  6. Opakowania i znakowanie produktów żywnościowych.
  7. Metody badań marketingowych w branży spożywczej.
  8. Kanały dystrybucji produktów żywnościowych.
  9. Żywność jako produkt regionalny i lokalny.
  10. Ekologia a produkty żywnościowe.
  11. Targi i wydarzenia marketingowe w promowaniu żywności.
  12. Internet oraz nowoczesne formy komunikacji w marketingu produktów żywnościowych.
  13. Nowe trendy i koncepcje w marketingu żywności.
  14. Systemy, standardy zapewnienia i zarządzania bezpieczeństwa oraz jakości żywności.