Logowanie

  • Logowanie

    Logowanie

    Zapomniałeś hasła?

    Zaloguj się do serwisu, aby mieć dostęp do dodatkowych materiałów, przeznaczonych tylko dla zalogowanych użytkowników.

  • Poczta UR
  • Kontakt Kontakt
  • Biuletyn Informacji Publicznej
  • Zmniejsz czcionkę
  • Zwiększ czcionkę
  • PL
    • EN
    • UA
Rzeczpospolita Polska Uniwersytet Rzeszowski Uniwersytet Rzeszowski

Menu

  • Uniwersytet Pokaż submenu
      • Aktualności
      • Wybory
      • Administracja
      • RODO
      • Uczelnia
      • Jednostki
      • Nauka
      • Kształcenie
      • Współpraca z gospodarką
      • Zamówienia publiczne
      • Pliki do pobrania
      • Biblioteka
      • Wydawnictwo
      • Gazeta Uniwersytecka
      • Mały Uniwersytet Rzeszowski
      • Fundusze strukturalne
      • Uniwersytecki portal wiedzy
      • Uniwersytet Trzeciego Wieku
      • Dwujęzyczne Liceum Uniwersyteckie
      • Projekty współfinansowane przez UE
      • Baza sportowo-rekreacyjna
      • Baza noclegowa
      • Wynajem sal
      • Praca na UR
      • Linki
      • Wirtualny spacer po Uczelni
      • Galeria UR
      • Galeria video UR
      • Kontakt
      • Mapa
      • Stypendia
      • Eksploratorium
      • NAWA
      • Sklep z gadżetami
      • Komisja Bioetyczna UR
    • Historia Uniwersytetu Historia Uniwersytetu

      Poznaj historię uczelni.

      Przejdź do strony
  • Kolegia Pokaż submenu
      • Kolegium Nauk Humanistycznych
      • Kolegium Nauk Medycznych
      • Kolegium Nauk Przyrodniczych
      • Kolegium Nauk Społecznych
  • Kandydat Pokaż submenu
      • Rekrutacja
      • Oferta edukacyjna UR
      • Studia podyplomowe i inne formy kształcenia
      • Rekrutacja cudzoziemców
      • Przeniesienie studenta na UR
      • Rekrutacja do Szkoły Doktorskiej
      • Rekrutacja 2021/2022
      • Potwierdzenie efektów uczenia się
  • Student Pokaż submenu
      • Aktualności
      • Regulamin studiów
      • Jakość kształcenia
      • Prorektor ds. Studenckich i Kształcenia
      • Organizacja roku akademickiego
      • Domy studenta
      • Biuro Prorektora ds. Studenckich i Kształcenia
      • Przebieg studiów
      • Programy wymiany studenckiej
      • Kolegia UR
      • Stypendia, kredyty studenckie, ubezpieczenia
      • Działalność studencka
      • FAQ - pytania i odpowiedzi w dobie COVID-19
      • Studenci z niepełnosprawnością
      • Rozwój i kariera
      • MS Teams, Eduroam, Statistica
      • Studenci cudzoziemcy
  • Doktorant Pokaż submenu
      • Studia III stopnia (doktoranckie)
      • Szkoła Doktorska
      • Program Most Doktoranci
      • STYPENDIA, domy studenta, kredyty studenckie, ubezpieczenia DOKTORANCI
      • Sieć bezprzewodowa Eduroam
      • Office365 dla doktorantów
  • Pracownik Pokaż submenu
      • Związki zawodowe
      • Pensum dydaktyczne
      • Wnioski
      • Pracownicza Kasa Zapomogowo-Pożyczkowa
      • Umowy cywilnoprawne
      • Elektroniczny Obieg Dokumentów
      • Nagrody, ordery, odznaczenia
      • Oferty pracy
      • Oprogramowanie TeamViewer
      • Office365 dla pracowników
      • Sieć bezprzewodowa Eduroam
      • Pracownicze Plany Kapitałowe
Uniwersytet Rzeszowski
Tweets by UR_Rzeszow
  1. Uniwersytet
  2. Aktualności
  3. Komunikat Rektora Uniwersytetu Rzeszowskiego z dnia 22 grudnia 2020 roku

Komunikat Rektora Uniwersytetu Rzeszowskiego z dnia 22 grudnia 2020 roku

22.12.2020
#KNH #KNM #KNP #KNS #Rektor #Uniwersytet

 

Komunikat
Rektora Uniwersytetu Rzeszowskiego
z dnia 22 grudnia 2020 roku

 

W związku z koniecznością podejmowania środków niezbędnych w walce z wirusem SARS-CoV-2 mających na celu zachowanie jak największego dystansu społecznego poprzez ograniczenie bezpośrednich kontaktów oraz uwzględniając „Środowiskowe wytyczne dotyczące działalności uczelni w roku akademickim 2020/21 w związku ze stanem epidemii w Polsce”, informuję, że:

  1. Od dnia 11 stycznia 2021 r. do dnia 17 stycznia 2021 r. przedłużam obowiązek realizacji zajęć z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość tj. w formie zdalnej na wszystkich kierunkach (niezależnie od formy i trybu kształcenia) z wyłączeniem zajęć kształtujących umiejętności praktyczne na kierunkach: lekarskim, pielęgniarstwie, położnictwie, elektroradiologii, fizjoterapii i ratownictwie medycznym, oraz pracowni dyplomowych, w ramach których prowadzone są badania naukowe na VII semestrach studiów inżynierskich.
  2. Od 18.01.2021 r. do 31.01.2021 r. w dalszym ciągu obowiązuje realizacja zajęć z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość tj. w formie zdalnej, z wyłączeniem zajęć, w przypadku których efekty uczenia się nie mogą być w pełni zrealizowane w takiej formie, w szczególności zajęć kształtujących umiejętności praktyczne (lista kierunków z zajęciami praktycznymi, w przypadku których możliwy jest powrót do formy kontaktowej w załączeniu). Zajęcia dydaktyczne realizowane w formie kontaktowej w budynkach Uczelni muszą odbywać się z zachowaniem rygoru sanitarnego.
  3. Jeśli na danym kierunku następuje częściowy powrót do zajęć w formie kontaktowej, konieczne jest poinformowanie o tym studentów w formie ogłoszenia na stronie internetowej uwzględniającego informację o tym, które zajęcia pozostają w formie zdalnej, a które będą odbywać się w kontakcie. Informacja ta musi zostać podana do wiadomości studentów nie później niż do dnia 11.01.2021 r.
  4. Na uzasadniony wniosek nauczyciela akademickiego, od 18.01.2021 r. dziekan kolegium może wyrazić zgodę na prowadzenie w siedzibie Uczelni innych zajęć aniżeli kształtujących umiejętności praktyczne, o ile istnieje możliwość zachowania reżimu sanitarnego podczas realizacji zajęć.
  5. Zaliczenia oraz egzaminy w semestrze zimowym w roku akademickim 2020/2021 odbywają się w formie zdalnej lub w kontakcie bezpośrednim w siedzibie Uczelni:
  • egzaminy odbywają się w siedzibie Uczelni w formie kontaktu bezpośredniego z zachowaniem reżimu sanitarnego;
  • zaliczenia mogą odbywać się w formie zdalnej lub w kontakcie bezpośrednim w siedzibie Uczelni.
  1. Za zgodą dziekana kolegium możliwe jest przeprowadzenie egzaminu w formie zdalnej, jeśli gwarantuje ona zweryfikowanie osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się.
  2. Na co najmniej 2 tygodnie przed rozpoczęciem sesji egzaminacyjnej, prowadzący zajęcia jest zobowiązany do przedstawienia dziekanowi kolegium informacji o formie i terminie przeprowadzenia egzaminu oraz podania jej do wiadomości studentów. Zaliczenia i egzaminy przeprowadzane w formie kontaktu bezpośredniego powinny być przygotowane w sposób zapewniający przestrzeganie reguł sanitarnych zarówno w trakcie ich trwania, jak i przerw pomiędzy nimi.
  3. W przypadku odmowy udziału w zaliczeniu lub egzaminie przeprowadzanym w formie kontaktu bezpośredniego, na uzasadniony sytuacją epidemiczną wniosek studenta, należy umożliwić mu przystąpienie do zaliczenia lub egzaminu w terminie późniejszym, niezwłocznie po ustaniu przyczyny uzasadniającej wniosek, w drodze przywrócenia terminu.
  4. Egzaminy dyplomowe powinny być przeprowadzone w formie kontaktu bezpośredniego, z zachowaniem reżimu sanitarnego. Na uzasadniony sytuacją epidemiczną wniosek studenta lub członka komisji egzaminacyjnej dopuszcza się przeprowadzenie egzaminu dyplomowego z wykorzystaniem technologii informatycznych zapewniających kontrolę przebiegu weryfikacji osiągniętych efektów uczenia się oraz jego rejestrację.
  5. O harmonogramie realizacji zajęć dydaktycznych w budynkach Uczelni oraz przeprowadzanych zaliczeń i egzaminów, w tym egzaminów dyplomowych, dziekan kolegium zobowiązany jest poinformować właściwych administratorów budynków celem odpowiedniego zarządzania budynkiem z uwzględnieniem wszelkich rygorów sanitarnych.
  6. Administracja UR w okresie od 4 stycznia 2021 r. wykonuje zadania w trybie dyżurowym lub rotacyjnym zapewniającym funkcjonowanie Uczelni z zastrzeżeniem, że świadczenie pracy w siedzibie Uczelni odbywa się w pełnym dziennym wymiarze czasu pracy tj. od 7:30 do 15:30.
  7. W zakresie nieobjętym niniejszym komunikatem, a dotyczącym realizacji zajęć lub innych zadań w budynkach Uczelni każdorazowo decyzje podejmuje Rektor na wniosek kierownika jednostki organizacyjnej UR.
  8. W przypadku zmiany sytuacji epidemicznej albo podjęcia innych decyzji przez władze RP bądź wprowadzenia nadrzędnych przepisów regulujących funkcjonowanie Uczelni, zasady określone niniejszym komunikatem mogą ulec zmianie.

 

R e k t o r

Uniwersytetu Rzeszowskiego

prof. dr hab. Sylwester Czopek

 

 

Kierunki z zajęciami praktycznymi, które mogą być realizowane w formie kontaktowej:

Lp.

Kierunek

1.        

Agroleśnictwo

2.       

Archeologia

3.        

Biologia

4.       

Biotechnologia

5.        

Dietetyka

6.       

Edukacja artystyczna w zakresie sztuki muzycznej

7.        

Elektroradiologia

8.       

Fizjoterapia

9.       

Fizyka

10.    

Grafika

11.    

Instrumentalistyka

12.    

Inżynieria materiałowa

13.    

Jazz i muzyka rozrywkowa

14.    

Kierunek lekarski

15.    

Logistyka w sektorze rolno-spożywczym

16.    

Mechatronika

17.     

Ochrona środowiska

18.    

Odnawialne źródła energii i gospodarka odpadami

19.    

Pielęgniarstwo

20.   

Położnictwo

21.    

Ratownictwo medyczne

22.   

Rolnictwo

23.    

Systemy diagnostyczne w medycynie

24.   

Sztuki wizualne

25.    

Technologia żywności i żywienie człowieka

26.   

Wychowanie fizyczne

27.    

Zdrowie publiczne

 

 

 

 

 

wstecz

Zapisz się do newslettera

logo-min.png [1.60 KB]
Uniwersytet Rzeszowski al. Rejtana 16c, 35-959 Rzeszów
tel. +48 17 872 10 00
Uniwersytet
  • Polityka prywatności
  • Mapa serwisu
  • Kolegia i jednostki
  • Biblioteka
  • Gazeta Uniwersytecka
  • Studia podyplomowe
  • Praca na UR
  • Zamówienia publiczne
  • Fundusze strukturalne
  • Projekty współfinansowane przez UE
  • Wynajem sal
  • Domy studenta
  • Dane kontaktowe
  • Deklaracja dostępności
© Uniwersytet Rzeszowski 2019 | realizacja: Ideo

Ta strona używa cookie. Informacje o tym w jakich celach pliki cookie są używane znajdziesz w Polityce Prywatności. W przeglądarce internetowej możesz określić warunki przechowywania i dostępu do cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz dyrektywy 95/46/WE ("RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku. Szczegóły znajdują się tutaj.