Problematyka przygotowania i interpretacji utworów

 

Pełny temat badawczy: Problematyka przygotowania i interpretacji utworów wokalnych, instrumentalnych, wokalno- instrumentalnych

Proponowani promotorzy:

  1. prof. dr hab. Marta Wierzbieniec - [email protected]
  2. prof. dr hab. Janusz Skowron - [email protected]
  3. prof. dr hab. Paweł Paluch - [email protected]
  4. prof. dr hab. Olga Popowicz - [email protected]
  5. prof. dr hab. Jolanta Skorek-Münch - [email protected]
  6. prof. dr hab. Maciej Gallas - [email protected]
  7. dr hab. Mirosław Dymon, prof. UR - [email protected]
  8. dr hab. Magdalena Prejsnar-Wąsacz, prof. UR - [email protected]
  9. dr hab. Agnieszka Hoszowska- Jabłońska, prof. UR - [email protected]

Streszczenie: Tematyka badawcza dotyczy konkretnych kompozycji w ujęciu teoretycznym i praktycznym. Powinna być realizowana jako nagranie z analizą teoretyczną,opisem recepcji w kulturze muzycznej prezentowanego dzieła, stanowiąc integralną część dysertacji doktorskiej (nagranie z opisem). Zakres opracowywanych utworów muzycznych jest nieograniczony i może zawierać szeroki wachlarz, od początków muzyki aż po współczesność.