LANGUAGE COPY TOUR – Pragmatyczne Koło Naukowe UR

 
Zarażeni pomysłami
Pandemia koronawirusa, z którą w 2020 roku zaczęło mierzyć się całe społeczeństwo, niezwykle wpłynęła na ludzką codzienność. Był to czas, gdy do przestrzeni internetowej zaczęto przenosić różne sfery ludzkiego życia: edukację, pracę, a z czasem również kulturę: sztuki teatralne, koncerty, a nawet wystawy malarskie. Wszystko po to, by pokazać, że mimo trudnych czasów nadal jest możliwość, aby zorganizować społeczeństwu namiastkę życia sprzed czasów koronawirusa, do których każdemu tęskno.
 

 
 
Wróć z bambuko!
Książka niebanalna, pozwalająca zajrzeć w głąb siebie, w przeszłość, często przypomnieć sobie  najbardziej bolesne sytuacje życiowe. Pozycja „Powrót z Bambuko” została wydana we wrześniu 2020 r., a jej autorką jest Katarzyna Nosowska - piosenkarka, autorka tekstów, wokalistka zespołu rockowego Hey, felietonistka. 
 

 
 
Krótko, prosto, na temat - jak napisać dobry slogan?
 

 
 
Studencie, dołącz do nas!
Do 15 listopada 2020 r. czekamy na Twoje zgłoszenie na IV Międzynarodową Konferencję Studentów i Doktorantów "Młode Dziennikarstwo". Będą interesujące wystąpienia i pobudzające dyskusje naukowe. Będzie również możliwość nawiązania kontaktów z adeptami nauki reprezentującymi krajowe i zagraniczne ośrodki badawcze. 
Czekamy na Ciebie!
Szczegóły w załączniku.
 


Logo_KS.png [19.99 KB]Konkurs na logo
Nowo założone koło naukowe Language COPY TOUR, działające przy Uniwersytecie Rzeszowskim, ogłasza KONKURS NA LOGO.
Szczegóły w załączniku.

 

To nowo powstałe koło naukowe zrzeszające osoby zainteresowane językiem i szeroko pojętą reklamą. Dodatkowe zajęcia (w formie kontaktowej lub zdalnej, za pomocą MS Teams) są poświęcone zdobywaniu umiejętności i wiedzy z zakresu kreatywnego i poprawnego pisania. Członkowie koła dowiedzą się, jak poprawnie:

  • zaintrygować,
  • zainspirować,
  • zachęcić do określonego działania,
  • zbudować więź z odbiorcą

… i to wszystko za pomocą słowa! Współczesny marketing internetowy w dużej mierze opiera się na oryginalnych, angażujących treściach. Są one potrzebne wszędzie tam, gdzie trwa „walka” o klienta, a więc w mediach społecznościowych, na blogach (np. specjalistycznych), w ofertach handlowych czy na stronach internetowych (np. firmowych). Umiejętność porwania czytelnika jest więc jednym z atutów pożądanych na rynku pracy. „Lekkie pióro”, jako wymóg, coraz częściej pojawia się w ofertach zatrudnienia - copywriter, PR-owiec, specjalista ds. mediów społecznościowych czy handlu internetowego to tylko niektóre z nich.

Prowadzenie kampanii promocyjnych Language Copy ToUR, profilu koła w mediach społecznościowych oraz warsztaty twórczego pisania pozwolą zdobyć praktyczne umiejętności z zakresu nowoczesnej reklamy. Praktyka jest najlepszą drogą do zdobycia cennych umiejętności i skompletowania interesującego portfolio.

Klaudia Swatek
I rok studiów 2. stopnia
dziennikarstwo i komunikacja społeczna