
URuchamiamy kreatywność - efekt mURowany?
![Logo_KS.png [19.99 KB]](https://www.ur.edu.pl/storage/image/core_files/2020/10/30/34ac92d9d4bfb6fd0cd81fb2294b45ec/urz/preview/Logo_KS.png)
To nowo powstałe koło naukowe zrzeszające osoby zainteresowane językiem i szeroko pojętą reklamą. Dodatkowe zajęcia (w formie kontaktowej lub zdalnej, za pomocą MS Teams) są poświęcone zdobywaniu umiejętności i wiedzy z zakresu kreatywnego i poprawnego pisania. Członkowie koła dowiedzą się, jak poprawnie:
- zaintrygować,
- zainspirować,
- zachęcić do określonego działania,
- zbudować więź z odbiorcą
… i to wszystko za pomocą słowa! Współczesny marketing internetowy w dużej mierze opiera się na oryginalnych, angażujących treściach. Są one potrzebne wszędzie tam, gdzie trwa „walka” o klienta, a więc w mediach społecznościowych, na blogach (np. specjalistycznych), w ofertach handlowych czy na stronach internetowych (np. firmowych). Umiejętność porwania czytelnika jest więc jednym z atutów pożądanych na rynku pracy. „Lekkie pióro”, jako wymóg, coraz częściej pojawia się w ofertach zatrudnienia - copywriter, PR-owiec, specjalista ds. mediów społecznościowych czy handlu internetowego to tylko niektóre z nich.
Prowadzenie kampanii promocyjnych Language Copy ToUR, profilu koła w mediach społecznościowych oraz warsztaty twórczego pisania pozwolą zdobyć praktyczne umiejętności z zakresu nowoczesnej reklamy. Praktyka jest najlepszą drogą do zdobycia cennych umiejętności i skompletowania interesującego portfolio.
Klaudia Swatek
I rok studiów 2. stopnia
dziennikarstwo i komunikacja społeczna