Rekrutacja krok po kroku

 

DLA KANDYDATÓW NA STUDIA I i II STOPNIA (LICENCJACKIE I INŻYNIERSKIE)
ORAZ JEDNOLITE STUDIA MAGISTERSKIE

 

REKRUTACJA KROK PO KROKU

Krok 1. Załóż indywidualne konto w uczelnianym systemie rekrutacyjnym. Pamiętaj, że nie musisz zakładać za każdym razem nowego, chcąc się starać przyjęcie na więcej niż jeden kierunek studiów.

Krok 2. Wpisz dane osobowe.

Krok 3. Wybierz kierunek studiów.

Krok 4. Wprowadź dane dotyczące swojego wykształcenia (np. matura, licencjat).

Krok 5. Wnieś opłatę rekrutacyjną.

Krok 6. Prześlij zdjęcie w wersji elektronicznej.

Krok 7. Aby wziąć udział w kwalifikacji jesteś zobowiązany do dostarczenia do załączenia w uczelnianym systemie rekrutacyjnym skanów lub zdjęć kompletu dokumentów w terminie określonym w harmonogramie rekrutacji (wykaz wymaganych dokumentów znajdziesz na stronie http://www.ur.edu.pl/ w zakładce „Kandydat”). Instrukcja załączania plików znajduje się w linku: https://www.ur.edu.pl/kandydat/cudzoziemcy/instrukcja-wgrywania-dokumentow. W przypadku problemów technicznych skontaktuj się z administratorem uczelnianego systemu rekrutacyjnego telefonicznie +48 17 872 11 73 lub mailowo: [email protected]

Krok 8. Przystąp do egzaminu wstępnego jeśli jest to wymagane przez szczegółowe zasady rekrutacji.

Krok 9. Sprawdź wyniki rekrutacji na stronie https://irk.ur.edu.pl/WR/.

Krok 10. W przypadku, gdy potrzebujesz dokument potwierdzający przyjęcie na studia skontaktuj się z Działem Rekrutacji i Karier Studenckich mailowo: [email protected] lub telefonicznie +48 17 872 14 00, +48 17 872 11 82.