Ta strona używa cookie. Informacje o tym w jakich celach pliki cookie są używane znajdziesz w Polityce Prywatności.
W przeglądarce internetowej możesz określić warunki przechowywania i dostępu do cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.  
Zamknij

Aktualności 

U W A G A  !!

 

w  sierpniu 2017 roku

 

 dziekanat  WSH  będzie  nieczynny

 

prosimy aby sprawy związane z tokiem studiów załatwiać do końca lipca br.

*******************************

 

Dyżur dr hab. Krzysztofa Żarny w dniu 6 lipca 2017 r. (czwartek) zostaje przeniesiony na piątek 7 lipca (900-1100).

 

Od dnia 24 czerwca do 23 września 2017 roku Dziekanat Wydziału Socjologiczno-Historycznego będzie nieczynny w soboty.

****************************

W dniu 22 czerwca odbędzie się posiedzenie Uczelnianej Rady Samorządu Doktorantów. Szczegółowe informacje w linku

 

 

*******************************

W dniu 17 czerwca 2017  roku (sobota) Dziekanat Wydziału Socjologiczno-Historycznego będzie nieczynny

*************************

W dniu 16 czerwca 2017 roku Dziekanat Wydziału Socjologiczno-Historycznego będzie nieczynny (Pismo okólne Rektora UR nr 1/2017)

*********************

UWAGA! studenci/doktoranci Wydziału Socjologiczno-Historycznego

                   

PRZEDŁUŻONO TERMIN PORZĄDKOWY SKŁADANIA WNIOSKÓW O STYPENDIUM SOCJALNE  I STYPENDIUM SPECJALNE DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH NA ROK AKADEMICKI 2017/2018

 

TERMINEM PORZĄDKOWYM SKŁADANIA WNIOSKÓW O W/W ŚWIADCZENIA JEST 15.06.2017r., KTÓRY PRZYPADA NA DZIEŃ USTAWOWO WOLNY OD PRACY,   Z KOLEI W PIĄTEK 16.06.2017 r. ZGODNIE Z PISMEM OKÓLNYM nr 1/2017 REKTORA UNIWERSYTETU RZESZOWSKIEGO DZIEKANAT WYDZIAŁU SOCJOLOGICZNO-HISTORYCZNEGO BĘDZIE NIECZYNNY.

W ZWIĄZKU Z POWYŻSZYM STUDENCI UBIEGAJĄCY SIĘ O W/W ŚWIADCZENIA POMOCY MATERIALNEJ MOGĄ SKŁADAĆ WNIOSKI:

OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU W DNIACH: od 19.06.2017 r. do 23.06.2017 r.

W GODZINACH OD 9.00 – 13.00.

******************************

Dyżur dr hab. Krzysztofa Żarny w dniu 13 czerwca 2017 r. (wtorek) zostaje przeniesiony na środę 14 czerwca (1000-1200).

 

*********************************************

 

 

*********************************************

Samorząd Doktorantów UR wraz z Działem Jakości i Akredytacji zapraszają uczestników ostatniego roku studiów doktoranckich do udziału w ANONIMOWYM badaniu obejmującym sprawy naukowe, organizacyjne, dydaktyczne i socjalne. Elektroniczna ankieta jest dostępna w Wirtualnej Uczelni.

 

******************************************

 

Samorząd Studentów UR oraz Samorząd Doktorantów UR wraz z Działem Jakości i Akredytacji zapraszają osoby studiujące na studiach I, II i III stopnia do udziału w ANONIMOWYM badaniu mającym na celu ocenę pracy nauczycieli prowadzących zajęcia dydaktyczne w semestrze letnim roku akademickiego 2016/2017. Elektroniczna ankieta jest dostępna w Wirtualnej Uczelni.

**************************************************


2017-05-25

Przenosi się wykład ogólnouczelniany  dr hab. Adama Podolskiego prof. UR zaplanowany na 28.05.17 (niedziela)
od godz. 8.00-11.15 przy ul. Cichej 2A   do  dużej Auli w bud. AO przy ul. Rejtana 16c.
 

 


 

 

U W A G A

 

Dziekanat Wydziału Socjologiczno-Historycznego informuje, że od dnia  25-05-2017 r. (czwartek) można odbierać decyzje w sprawie dotacji celowej na badania naukowe (tzw. 508) w pokoju nr 30  w godz. 9.00 do 13.00.

 

*****************************************

Uwaga!

W dniach 6-14 lipca 2017 Biblioteka UR będzie nieczynna

(aktualizacja systemu komputerowego)

Nie będzie możliwości wypożyczania i zwrotu książek oraz podbijania kart obiegowych

****************************************

POMOC MATERIALNA – rok akademicki 2017/2018 

WYDZIAŁ SOCJOLOGICZNO-HISTORYCZNY 

Studenci/Doktoranci, którzy będą ubiegać się o przyznanie stypendium socjalnego lub stypendium specjalnego dla osób niepełnosprawnych na rok akademicki 2017/2018 zobowiązani są w terminie: do 15 czerwca 2017 r.:

        - złożyć wniosek elektronicznie w systemie Uczelnia 10 poprzez serwis  internetowy Wirtualna Uczelnia   

          (wu.ur.edu.pl)

        - wydrukować zarejestrowany wniosek wraz z załącznikami, podpisać, a następnie złożyć wraz z kompletem

          wymaganej dokumentacji w Dziekanacie ds. socjalnych Wydziału Socjologiczno-Historycznego

       ● STUDENCI - pok. nr 29 (budynek A-1, ul. Rejtana 16c), kontakt: - tel. 17 872 13 35, email: styp-wsh@ur.edu.pl

       ● DOKTORANCI - pok. nr 31 (budynek A-1, ul. Rejtana 16c), kontakt: - tel. 17 872 13 03, email: kflisak@ur.edu.pl

         

(od wtorku do piątku w godz. od 9.00 – 13.00, w poniedziałki Dziekanat nieczynny)

Studenci studiów niestacjonarnych i doktoranci dodatkowo będą mogli złożyć wnioski o w/w świadczenia pomocy materialnej w sobotę 3 czerwca 2017 r. w godz. od 9.00 do 13.00.

UWAGA:

Instrukcje dotyczące elektronicznego wypełniania wniosków, Regulamin przyznawania świadczeń pomocy materialnej od roku akademickiego 2017/2018, nowe wzory wniosków, oświadczeń i zaświadczeń, wykaz dokumentacji obowiązującej przy składaniu wniosku o pomoc materialną, Zasady ustalania i obliczania dochodu w rodzinie studenta/doktoranta można znaleźć na stronie internetowej UR:

http://www.ur.edu.pl/studenci/dzial-ksztalcenia/sekcja-spraw-socjalnych/aktualnosci/pomoc-materialna/stypendia-dla-studentow/regulamin

http://www.ur.edu.pl/studenci/dzial-ksztalcenia/sekcja-spraw-socjalnych/aktualnosci/pomoc-materialna/stypendia-dla-doktorantow/regulamin         

***********************

Posiedzenie Komisji w sprawie podziału dotacji celowej dla młodych naukowców tzw. 508, odbędzie się 17 maja 2017 r.

****************************

Biuro ds. Wspomagania Rozwoju UR informuje, że projekt pt „Studencie do dzieła! - nowe kwalifikacje szansą na sukces” przygotowany przez Wydział Socjologiczno-Historyczny uzyskał dofinansowanie w ramach konkursu nr 2/PRK/POWER/3.1/2016. Szczegóły znaleźć można w poniższym załączniku:

Projekt Studencie do dzieła !

********************************

Posiedzenie Komisji w sprawie podziału dotacji celowej dla młodych naukowców (tzw. 508) odbędzie się z chwilą otrzymania dotacji z Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego.

O terminie będziemy Państwa informować na stronie wydziału.

*************************************

Szanowni Państwo, w poniższym załączniku znaleźć można informacje o polsko-niemieckiej szkole letniej dla młodych dziennikarzy.

Szkoła polsko-niemiecka

***********************

Uwaga !!

W dniu 2 maja 2017 r. (wtorek) Dziekanat Wydziału Socjologiczno-Historycznego będzie nieczynnny.

Zarządzenie Rektora UR nr 29/2017

 

******************************

Uwaga !!

W dniu 29 kwietnia 2017 r. (sobota) Dziekanat Wydziału Socjologiczno-Historycznego będzie nieczynnny.

 

******************************

Uwaga !!

W dniu 14 kwietnia 2017 r. (piątek) Dziekanat Wydziału Socjologiczno-Historycznego będzie nieczynnny.

 

Zarządzenie Rektora UR nr 24/2017

******************************

U W A G A  !!

 

Dziekanat Wydziału Socjologiczno-Historycznego informuje, że wnioski
o finansowanie „projektów” badawczych z dotacji na utrzymanie potencjału badawczego MNiSW dla zainteresowanych pracowników (tzw. 507- Rezerwa Dziekana) na rok 2017 należy składać w dwóch egzemplarzach (oryginał + kopia)

do dnia 30-04-2017 r. w pokoju nr 30  w godz. 9.00 do 13.00.

Maksymalna kwota dofinansowania w 2017 roku wynosi 1500 zł.

 

Regulamin finansowania projektów badawczych ze środków pozostających
 w dyspozycji Dziekana Wydziału Socjologiczno-Historycznego znajduje się na stronie

 http://www.ur.edu.pl/wydzialy/socjologiczno-historyczny/regulaminy-i-akty-prawne-wydzialu

 

********************************

DOKTORANCI

 

Decyzje w sprawie przyznania/odmowy stypendium doktoranckiego oraz zwiększenia stypendium doktoranckiego  (wnioski z odwołania) można odebrać

w Dziekanacie w dniach 21-23 marca 2017 r.

Decyzje należy odbierać osobiście, przy odbiorze prosimy przedstawić dokument tożsamości.

*******************************

UWAGA !!!

dnia 1 marca 2017 roku weszło w życie Zarządzenie wprowadzające Aneks nr 2 do Regulaminu przyznawania świadczeń pomocy materialnej dla studentów

Informacje szczegółowe znaleźć można w poniższym linku:

http://www.ur.edu.pl/uniwersytet/aktualnosci/25600,uwaga-zmiany-w-regulaminie-przyznawania-swiadczen-pomocy-materialnej-dla-studentow-ubiegajacych-sie-o-stypendia-od-r-ak-20172018.html

 

*****************************

DOKTORANCI

 

Decyzje w sprawie przyznania/odmowy stypendium doktoranckiego oraz zwiększenia stypendium doktoranckiego na kierunkach archeologia i filozofia (wnioski z odwołania) można odebrać

w Dziekanacie w dniach 7-9 marca 2017 r.

Decyzje należy odbierać osobiście, przy odbiorze prosimy przedstawić dokument tożsamości.

**********************

U W A G A  !!

 

          Dziekanat Wydziału Socjologiczno-Historycznego informuje, że wnioski o finansowanie badań naukowych z dotacji celowej MNiSW dla młodych naukowców i uczestników studiów doktoranckich (tzw. 508) na rok 2017 należy składać w dwóch egzemplarzach (oryginał + kopia) do dnia  31-03-2017 r. w pokoju nr 30  w godz. 9.00 do 13.00

 

Nowy regulamin podziału  dotacji celowej uchwalony przez RWS-H dnia

12.01.2017 r.  oraz zawarte w nim formularz wniosku (zał.1), tabela kalkulacji kosztów (zał.2), oświadczenie (zał.3) dostępne są na stronie UR:

 http://www.ur.edu.pl/wydzialy/socjologiczno-historyczny/regulaminy-i-akty-prawne-wydzialu

 

Proszę zwrócić uwagę na dokładne i w miarę szczegółowe wypełnianie formularzy zgłoszeniowych, i dołączenie do nich opinii promotora (doktoranci), opinii Kierownika Zakładu, bądź Dyrektora Instytutu (pracownicy).

*****************************

DOKTORANCI

 

Decyzje w sprawie przyznania/odmowy stypendium doktoranckiego oraz zwiększenia stypendium doktoranckiego na kierunkach historia i socjologia (wnioski z odwołania) można odebrać

w Dziekanacie w dniach 1-4 marca 2017 r.

Decyzje należy odbierać osobiście, przy odbiorze prosimy przedstawić dokument tożsamości.

 

*******************************

U W A G A  !!

Dziekanat Wydziału Socjologiczno-Historycznego przypomina o obowiązku złożenia w dziekanacie uzupełnionych indeksów po zakończonej sesji egzaminacyjnej (regulamin studiów § 27).

 

********************************

Anonimowa ankieta oceny prowadzącego przedmiot

Samorząd Studentów UR oraz Samorząd Doktorantów UR wraz z Działem
Jakości i Akredytacji zapraszają osoby studiujące na studiach I, II i
III stopnia do udziału w ANONIMOWYM badaniu mającym na celu ocenę
pracy nauczycieli prowadzących zajęcia dydaktyczne w semestrze zimowym
roku akademickiego 2016/2017.

Elektroniczna ankieta jest dostępna w Wirtualnej Uczelni.

****************************

Uniwersytet Łódzki ogłasza III edycję  konkursu o Nagrodę im. Pierwszego Rektora Uniwersytetu Łódzkiego Profesora Tadeusza Kotarbińskiego za wybitną pracę naukową z zakresu nauk humanistycznych.

Informacje w załącznikach:

Ogłoszenie

Regulamin

 

**********************

Dział Finansowy informuje, że zmianie uległ  numer ogólnego rachunku bankowego Uniwersytetu Rzeszowskiego.

Aktualny numer rachunku bankowego, na który należy dokonywać wpłat z wyjątkiem opłat z tytułu usług edukacyjnych  (czesne, legitymacja, dyplom, powtarzanie itp.)

80 1030 1508 0000 0008 1775 8002

************************

Uwaga

W dniach 04.01.2017 i 11.01.2017 (soboty) Dziekanat Wydziału Socjologiczno-Historycznego będzie nieczynny (przerwa międzysemestralna)

***********************

Samorząd Doktorantów UR wraz z Działem Jakości i Akredytacji zapraszają uczestników ostatniego roku studiów doktoranckich do udziału w anonimowym badaniu obejmującym sprawy naukowe, organizacyjne, dydaktyczne i socjalne.

 

Elektroniczna ankieta jest dostępna w Wirtualnej Uczelni.

 

Dane wykorzystywane w systemie logowania służą jedynie do przypisania właściwej ankiety i nie są identyfikowane z osobą wypełniającą ankietę. 

 

Państwa opinie są dla nas bardzo ważne ponieważ pomogą nam zdiagnozować, a następnie odpowiedzieć na potrzeby doktorantów Uniwersytetu Rzeszowskiego.

************************

DOKTORANCI

 

Decyzje w sprawie przyznania/odmowy stypendium doktoranckiego oraz zwiększenia stypendium doktoranckiego można odebrać

w Dziekanacie w dniach 13-28 stycznia 2017 r.

Decyzje należy odbierać osobiście, przy odbiorze prosimy przedstawić dokument tożsamości.

 

Strona niezadowolona z decyzji może zwrócić się do Rektora za pośrednictwem Komisji z wnioskiem o ponowne rozpatrzenie sprawy w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji (zał. nr 4 do Regulaminu, Wzór podania)

 

********************

********************

U W A G A  !

 

23 grudnia 2016 r. (piątek)

 

 Dziekanat Wydziału Socjologiczno-

   Historycznego będzie  nieczynny

 

(Zarządzenie nr 65/2016 Rektora Uniwersytetu   

           Rzeszowskiego z dnia 14-12-2016 r.)

*********************

Biuro Karier UR zaprasza na spotkania i szkolenia. Informacje znaleźć można w poniższych linkach:

 

http://www.ur.edu.pl/uniwersytet/aktualnosci/24119,zapraszamy-serdecznie-na-szkolenie-pt-psychologia-w-procesie-rekrutacji-przygotowanie-do-rozmowy-kwalifikacyjnej.html

 

http://www.ur.edu.pl/uniwersytet/aktualnosci/24109,dzien-z-pracodawca.html

 

http://www.ur.edu.pl/uniwersytet/aktualnosci/24108,bezplatne-i-certyfikowane-szkolenie-pn-mobilny-serwis-innowacyjne-rozwiazania-design-thinking.html

 

http://www.ur.edu.pl/uniwersytet/aktualnosci/24107,zapraszamy-serdecznie-na-indywidualna-sesje-z-doradca-zawodowym.html

Nasi partnerzy

Tweety na temat @UR_Rzeszow