Ta strona używa cookie. Informacje o tym w jakich celach pliki cookie są używane znajdziesz w Polityce Prywatności.
W przeglądarce internetowej możesz określić warunki przechowywania i dostępu do cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz dyrektywy 95/46/WE ("RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku. Szczegóły znajdują się tutaj.  
Zamknij

 

Studia podyplomowe z zakresu

Bezpieczeństwa i ochrony informacji

 

 

Ogłoszenie

I zjazd studiów podyplomowych Bezpieczeństwo i ochrona informacji

odbędzie się w dniach
24 i 25 listopada 2018 r.
Spotkanie organizacyjne odbędzie się 24.11.br. o godzinie 9.00  w sali nr 1
w budynku Wydziału Prawa i Administracji UR
przy ul. Grunwaldzkiej 13.
W tym dniu rozpoczną się również zajęcia dydaktyczne.

Nr konta : 16 1030 1999 7897 0000 0181 0048

 

 

Ogłoszenie

Od dnia 25 lipca 2018 r. będzie możliwość odebrania świadectw ukończenia studiów podyplomowych.

 

Organizator: Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Rzeszowskiego

 

Studia podyplomowe z zakresu bezpieczeństwa i ochrony informacji mają na celu zapoznanie słuchaczy z wiedzą teoretyczną i praktyczną dotyczącą dostępu do informacji oraz konstrukcji ochrony informacji niejawnych, danych osobowych i informacji objętych tajemnicą zawodową.

                Mają one pomóc w poznaniu zasad, metod i instrumentów ochrony informacji. W ich ramach podejmuje się też problem odpowiedzialności za naruszenie prawa chroniącego informację. Mają także pomóc w nabyciu umiejętności rozpoznawania różnych form cyberprzestępczości oraz stosowania właściwych środków do ich zwalczania.

                Studia te przeznaczone są dla osób zajmujących się na co dzień gromadzeniem, przetwarzaniem i udostępnianiem informacji. Powinny przygotować słuchaczy do prowadzenia także kancelarii tajnych oraz audytu wewnętrznego w zakresie bezpieczeństwa informacji.

                Studia adresowane są do pracowników: urzędów administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, policji i wojska, straży granicznej i urzędów celnych, oświaty oraz mediów. 

W programie studiów znajdują się  między innymi:

Prawo do informacji.

Dostęp do informacji publicznej.

Cyberprzestępczość i jej zwalczanie.

E-urząd w komunikacji z obywatelem.

Elektroniczna wymiana dokumentów.

Bezpieczeństwo i ochrona informacji.

Zarządzanie bezpieczeństwem systemów i sieci teleinformatycznych.

Ochrona danych osobowych.

Ochrona informacji niejawnych.

Ochrona tajemnicy zawodowej.

Ochrona tajemnicy przedsiębiorstwa.

Przepływ informacji podatkowych i ich ochrona.

Prawna ochrona informacji.

Organizacja i funkcjonowanie kancelarii tajnej.

Audyt wewnętrzny w zakresie bezpieczeństwa informacji.

Problem ochrony informacji w umowach gospodarczych.

 

Obsada kadrowa

 

  1. Prof. UR dr hab. Jerzy Plis
  2. Prof. UR dr hab. Jan Olszewski
  3. Dr Anna Golonka
  4. Dr Beata Sagan
  5. Dr Ewa Bonusiak
  6. Dr Aneta Arkuszewska
  7. Dr Paweł Majka
  8. Mgr Jan Plis
  9. Mgr Tobiasz Serafin
  10. Mgr Piotr Karaś
  11. Mgr inż. Zbigniew Szostek

 

Czas trwania studiów: 2 semestry

Opłata za studia: 3 000 zł (płatne w dwóch ratach po 1500 za semestr)

 

Zasady rekrutacji

 

   Rekrutacja odbywa się drogą elektroniczną, do 30 października 2018 r. Ze względu na zapewnienie jakości realizacji zajęć, liczba miejsc jest ograniczona. Wymagania wstępne dla kandydatów to dyplom ukończenia studiów I lub II stopnia lub jednolitych studiów magisterskich.

Dokumenty wymagane w procesie rekrutacji:

  • podanie o przyjęcie na studia podyplomowe (wygenerowane z sytemu elektronicznego),
  • kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych,

 

   Po potwierdzeniu kwalifikacji na studia należy dostarczyć komplet oryginalnych dokumentów (do potwierdzenia zgodności).

   O przyjęciu kandydata na studia podyplomowe decyduje kolejność zgłoszeń.

 

 

Kontakt:

specjalista ds. administracyjnych

mgr Elżbieta Harasymowicz

pok. 205

tel. (0-17) 872 15 15

e-mail: eharasym@univ.rzeszow.pl

Nasi partnerzy

Tweety na temat @UR_Rzeszow