Ta strona używa cookie. Informacje o tym w jakich celach pliki cookie są używane znajdziesz w Polityce Prywatności.
W przeglądarce internetowej możesz określić warunki przechowywania i dostępu do cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.  
Zamknij

HARMONOGRAM REKRUTACJI – II TURA

 

Wydział

Rozpoczęcie rejestracji w systemie rekrutacyjnym

Ostatni dzień rejestracji
w systemie oraz wnoszenia opłat rekrutacyjnych

Terminy egzaminów wstępnych

Wyniki kwalifikacji - system rekrutacyjny

Przyjmowanie dokumentów od osób zakwalifikowanych do przyjęcia

Ostateczny wykaz osób przyjętych na studia

Wydział Prawa

i

Administracji 

4 września

 

15 września

 

Rozmowa kwalifikacyjna:

18.09.2017 r. godz. 9:00 pok. 220*

20 września

22 września

21-22

września

25-26

września

26 września

*Dla kandydatów na studia II stopnia, kierunek Administracja II stopnia, którzy nie posiadają dyplomu ukończenia studiów

z zakresu nauk społecznych lub humanistycznych, warunkiem przyjęcia na studia jest uzyskanie pozytywnego wyniku
z rozmowy kwalifikacyjnej.

 

Kierunki studiów na Wydziale Prawa i Administracji

 

Wydziałowa Komisja Rekrutacyjna przyjmuje dokumenty w dniach 21,24 i 25 VII 2017 r. (pt./pon./wt.) w godzinach od 9:00 do 13:00,
w sali nr 2 w budynku WPiA UR na ul. Grunwaldzkiej 13.

 

Kandydat na studia wyższe składa komplet następujących dokumentów:

Kandydat na studia wyższe, zobowiązany jest złożyć w terminie i miejscu ustalonym przez dziekana, komplet następujących dokumentów:

1.      podanie o przyjęcie na studia wraz z ankietą osobową (wydrukowane z systemu rekrutacyjnego);

2.      poświadczoną przez UR kopię świadectwa dojrzałości lub świadectwa dojrzałości i zaświadczenia o wynikach egzaminu maturalnego z poszczególnych przedmiotów; a w przypadku kandydata na studia II stopnia również poświadczoną przez UR kopię dyplomu ukończenia studiów wyższych;

3.      poświadczoną przez UR kopię dowodu osobistego;

4.      2 aktualne fotografie kandydata (zgodne z wymaganiami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych) oraz 1 w wersji elektronicznej (wgrywane przez kandydata podczas rejestracji w uczelnianym systemie rekrutacyjnym);

5.      oryginał pełnomocnictwa, w przypadku osoby występującej w imieniu kandydata.

 

Niedostarczenie w wyznaczonym terminie dokumentów jednoznaczne z decyzją kandydata o rezygnacji z podjęcia studiów.

 

W przypadku, gdy w imieniu kandydata występuje pełnomocnik, osoba upoważniona przedstawia dokumenty w oryginale z wyłączeniem dowodu osobistego,
który przedstawia w formie kserokopii potwierdzonej notarialnie.

 

 

Studia stacjonarne

Prawo - jednolite magisterskie

Administracja - studia I stopnia

Administracja - studia II stopnia

 

Studia niestacjonarne

Prawo - jednolite magisterskie

Administracja - studia I stopnia

Administracja - studia II stopnia

 

Informacje dotyczące rekrutacji

Nasi partnerzy

Tweety na temat @UR_Rzeszow