Ta strona używa cookie. Informacje o tym w jakich celach pliki cookie są używane znajdziesz w Polityce Prywatności.
W przeglądarce internetowej możesz określić warunki przechowywania i dostępu do cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz dyrektywy 95/46/WE ("RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku. Szczegóły znajdują się tutaj.

Zamknij
  

W dniu 21 marca 2018 r. na Wydziale Pedagogicznym odbyły się warsztaty pt: „Social media w praktyce” organizowane przez Studenckie Koło Naukowe MATRIKS.26.03.2018 11:46

W dniu 21 marca 2018 r. na Wydziale Pedagogicznym odbyły się warsztaty pt: „Social media w praktyce” organizowane przez Studenckie Koło Naukowe MATRIKS. Gościem głównym warsztatów był Kamil Skicki, właściciel firmy eventowej oraz nowo powstającej agencji konsultingowej i mediów społecznościowych.

Uczestnicy warsztatów mieli okazję  dowiedzieć się  jak powstały  media społecznościowe, a przede wszystkim zrozumieć na czym dokładnie polega i jak funkcjonuje  marketing w  social mediach czyli  Social Dynamics –„ łączymy się w grupy, bo lubimy takich jak my”. Prowadzący przedstawił  i omówił również 4-stopniowy model sprzedaży: Zobacz mnie, Polub mnie, Zaufaj i Kup. Część praktyczna pozwolila uczestnikom zobaczyć jak ogromnym narzędziem są hashtagi w świecie marketingu, jak marka wzbudza zaangażowanie i interakcje u odbiorcy oraz jakich technik używa by wywrzeć wpływ na odbiorców.

 

Monika Puła

Nasi partnerzy

Tweety na temat @UR_Rzeszow