Ta strona używa cookie. Informacje o tym w jakich celach pliki cookie są używane znajdziesz w Polityce Prywatności.
W przeglądarce internetowej możesz określić warunki przechowywania i dostępu do cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz dyrektywy 95/46/WE ("RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku. Szczegóły znajdują się tutaj.

Zamknij
  

Zasady redagowania tekstu na stronę internetową Wydziału Pedagogicznego01.03.2017 14:04

Zasady redagowania tekstu na stronę internetową Wydziału Pedagogicznego

 

Aby umieścić tekst w zakładce Aktualności  należy podać:

  1. Tytuł informacji.
  2. Opis wydarzenia: dokładne miejsce, w którym odbędzie się wydarzenie, data, czas rozpoczęcia, informację – czego wydarzenie będzie dotyczyło, ewentualnie plakat w formacie jpg.
  3. Imię i nazwisko, tytuł naukowy osoby, która sporządziła informację.

 

Aby umieścić tekst w zakładce Wydarzenia  należy podać:

  1. Tytuł wydarzenia
  2. Dokładny opis wydarzenia (należy pamiętać, ze strona www Wydziału to nie portal społecznościowy Facebook czy Twitter mający charakter mikro blogów. Strona www Wydziały to nasza wizytówka, a jednocześnie reklama - co ważnego dzieje się w naszej instytucji).
  3. Zdjęcia potwierdzające, a jednocześnie podkreślające ważność wydarzenia. Zdjęcia należy załączyć do wiadomości e-mailowej w formacie jpg. Zdjęcia nie mogą być „miniaturkami”, zdjęcia należy przesłać w osobnych plikach, nie wklejać do tekstu w Wordzie!
  4. Imię i nazwisko, tytuł naukowy osoby, która sporządziła informację o wydarzeniu.
  5. Imię i nazwisko osoby, która wykonała zdjęcia.

 

Powyższe zasady obowiązują przy publikacji w innych zakładkach Wydziału Pedagogicznego np. Kół naukowych, Konferencji i seminariów naukowych.

 

UWAGA:

- informację, należy napisać w edytorze tekstu MSWORD;

- informacje sporządzone przez studentów, muszą mieć akceptację w postaci sygnatury pracownika, który odpowiada merytorycznie za treść wiadomości;

- informacje, które nie będą zawierać wyżej wymienionych elementów nie będą publikowane na stronie Wydziału!!!

 

Informację, która ma być umieszczona na stronie Wydziału, należy wysłać na adres:

 mwronska@ur.edu.pl   - prof. nadzw. dr hab. Marta Wrońska – Kierownik Katedry Pedagogiki Medialnej  - osoba odpowiedzialna za kwestie merytoryczne umieszczane na stronie Wydziału Pedagogicznego, akceptująca sporządzoną notatkę;

ptrkaras@ur.edu.pl   mgr Piotr Karaś – pełnomocnik Dziekana ds. informatyzacji Wydziału.

Nasi partnerzy

Tweety na temat @UR_Rzeszow