Ta strona używa cookie. Informacje o tym w jakich celach pliki cookie są używane znajdziesz w Polityce Prywatności.
W przeglądarce internetowej możesz określić warunki przechowywania i dostępu do cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz dyrektywy 95/46/WE ("RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku. Szczegóły znajdują się tutaj.

Zamknij
  

dr n. med. Agnieszka Rynkiewicz

WYKSZTAŁCENIE

 

Doktor nauk medycznych w psychiatrii -  Gdański Uniwersytet Medyczny. Tytuł pracy: Zaburzenia ze spektrum autyzmu u dziewcząt. Różnice międzypłciowe w obrazie klinicznym
oraz współistniejąca
psychopatologia, 2016

Medycyna/Nostryfikacja USMLE, ECFMG, Pensylwania, USA, 2004

Lekarz medycyny - Akademia Medyczna w Gdańsku, 1997

Magister pedagogiki specjalnej - Seattle Pacific University, Seattle, Washington, USA, 2006

 

DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE

 

Informacje na stronie SPECTRUM ASC-MED:

 

 

 

 

 

 

PRAWA WYKONYWANIA ZAWODU I UPRAWNIENIA

 

  • Prawo wykonywania zawodu lekarza, Akademia Medyczna w Gdańsku (aktualnie Gdański Uniwersytet Medyczny), Polska

 

  • USMLE/ECFMG (lekarskie egzaminy uprawniające do wykonywania zawodów medycznych w Stanach Zjednoczonych Ameryki), Pennsylvania, USA

 

  • Prawo wykonywania zawodu - magister pedagogiki specjalnej, USA

 

  • Międzynarodowy certyfikowany szkoleniowiec ADOS-2, certyfikowana przez prof. Ann Le Couteur, UK

 

  • Autism Diagnostic Observation Schedule 2nd Edition (ADOS-2), certyfikowany diagnosta, University of Cambridge, UK

 

  • ADI-R (Autism Diagnostic Interview - Revised) - certyfikowany diagnosta, STAR (Service, Training, Advocacy & Research) Center for Autism and Neurodevelopmental Disorders, University of California San Francisco, Department of Psychiatry, California, USA

 

  • Screening Tool for Autism in Toddlers (STAT™) – certyfikowany diagnosta, University of Washington Autism Center - Tacoma & Vanderbilt Kennedy Center, Treatment and Research Institute for Autism Spectrum Disorders, Tennessee, USA

 

  • BOSCC (Brief Observation of Social Communication Change) – certyfikowany diagnosta, NewYork-Presbyterian Center for Autism and the Developing Brain, Weill Cornell Medical College & Columbia University Medical Center, USA

 

WYBRANE PROJEKTY I GRANTY

 

ASC-Inclusion. Zintegrowane środowisko internetowe do społecznego włączania dzieci ze stanami ze spektrum autyzmu. Grant Nr 289021. Komisja Europejska, Siódmy Program Ramowy (FP7 2011 ̶ 2013). Cel I CT-2011.5.5: I CT na rzecz zrównoważonej i spersonalizowanej integracji. Kierownik projektu w Polsce. Beneficjent. Projekt konsorcjum: University of Cambridge, Karolinska Institutet, SPECTRUM ASC-MED, Koc University, Universita Degli Studi Di Genova, Bar Ilan University, Compedia Software & Hardware Development LTD, Autism Europe.

 

Całkowity koszt projektu EUR 3 265 771

 

Symptomatologia autyzmu u dziewcząt a ADOS-2

Polsko-Amerykańska Komisja Fulbrighta. Grant № P000698. Dziedzina: Ochrona zdrowia
Instytucja projektowa: Pracownia Badań Zaburzeń Neurorozwojowych, Instytut Medycyny Doświadczalnej i Klinicznej, Wydział Medyczny, Uniwersytet Rzeszowski

Prof. Bryan King: Child and Adolescent Psychiatry Department, University of California, San Francisco (UCSF), Child Behavioral Health Services, UCSF Benioff Children’s Hospitals, USA

 

NAGRODY I STYPENDIA NAUKOWE

 

2016   Diversity Award, IMFAR 2016, (INSAR ), Międzynarodowe Towarzystwo Badań Naukowych nad Autyzmem, USA

2014   ENABLE Award 2014: Twórca nowych narzędzi ICT wspierających osoby niepełnosprawne, UK

2010   Rachel Royston Permanent Scholarship Foundation, USA

2009   Outstanding Co-leadership Award, Autism Society of Washington, USA

2008   Katie Dolan Memorial Scholarship, USA

2007   Millikan Scholarship, USA

 

 

Nasi partnerzy

Tweety na temat @UR_Rzeszow