Ta strona używa cookie. Informacje o tym w jakich celach pliki cookie są używane znajdziesz w Polityce Prywatności.
W przeglądarce internetowej możesz określić warunki przechowywania i dostępu do cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.  
Zamknij

Narodowe Centrum Badań i Rozwoju ogłasza w ramach 3.4 Zarządzanie w instytucjach szkolnictwa wyższego Konkurs nr 1/Kadra/POWER/3.4/2016 na projekty podnoszące kompetencje kadry dydaktycznej uczelni w ramach wspierania zmian organizacyjnych i podnoszenia kompetencji kadr w systemie szkolnictwa wyższego.27.06.2016 11:57

Wnioski w ramach konkursu będą przyjmowane: od dnia 1 sierpnia 2016 r. do dnia 30 września 2016 r.


Projekt może obejmować swoim zakresem merytorycznym wyłącznie działania podnoszące kompetencje dydaktyczne kadr uczelni w zakresie co najmniej trzech ze wskazanych poniżej elementów:

 innowacyjnych umiejętności dydaktycznych (np. learning-by-doing,
 design-thinking),

 umiejętności informatycznych, w tym posługiwania się
profesjonalnymi bazami danych i ich wykorzystania w procesie
kształcenia,

 w zakresie prowadzenia dydaktyki w j. obcym,

 zarządzania informacją.

W uzasadnionych przypadkach w projekcie można przewidzieć wykorzystanie zagranicznych rozwiązań w zakresie podnoszenia kompetencji dydaktycznych kadr uczelni

Więcej informacji w załącznikach.

Narodowe Centrum Badań i Rozwoju ogłasza w ramach 3.4 Zarządzanie w instytucjach szkolnictwa wyższego Konkurs nr 1/Kadra/POWER/3.4/2016 na projekty podnoszące kompetencje kadry dydaktycznej uczelni w ramach wspierania zmian organizacyjnych i podnoszenia kompetencji kadr w systemie szkolnictwa wyższego.

Wnioski w ramach konkursu będą przyjmowane: od dnia 1 sierpnia 2016 r. do dnia 30 września 2016 r.

Projekt może obejmować swoim zakresem merytorycznym wyłącznie działania podnoszące kompetencje dydaktyczne kadr uczelni w zakresie co najmniej trzech ze wskazanych poniżej elementów:

 innowacyjnych umiejętności dydaktycznych (np. learning-by-doing,
 design-thinking),

 umiejętności informatycznych, w tym posługiwania się
profesjonalnymi bazami danych i ich wykorzystania w procesie
kształcenia,

 w zakresie prowadzenia dydaktyki w j. obcym,

 zarządzania informacją.

W uzasadnionych przypadkach w projekcie można przewidzieć wykorzystanie zagranicznych rozwiązań w zakresie podnoszenia kompetencji dydaktycznych kadr uczelni

Więcej informacji w załącznikach.

Nasi partnerzy

Tweety na temat @UR_Rzeszow