Ta strona używa cookie. Informacje o tym w jakich celach pliki cookie są używane znajdziesz w Polityce Prywatności.
W przeglądarce internetowej możesz określić warunki przechowywania i dostępu do cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz dyrektywy 95/46/WE ("RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku. Szczegóły znajdują się tutaj.

Zamknij
  

Konferencje w roku 2009

W związku z zakończeniem konferencji naukowej nt. „KONSUMENT A RYNEK – Efekty działań marketingowych”, składamy serdeczne podziękowania wszystkim uczestnikom za udział w konferencji,

W dniach 28-30 czerwca 2009 gościliśmy w Iwoniczu blisko 80 przedstawicieli świata nauki. Zarówno poziom merytoryczny obrad jak i organizacji całego przedsięwzięcia, daje nam – organizatorom wiele powodów do satysfakcji. Zebraliśmy sporo przychylnych opinii i pozytywnych recenzji ze strony uczestników konferencji. Dziękujemy wszystkim, którzy przyczynili się do pomyślnego zrealizowania konferencji.

W trakcie obrad zgłosiliśmy nasze aspiracje dotyczące zorganizowania Ogólnopolskiego Zjazdu Katedr Marketingu Handlu i Konsumpcji w 2012 r. Żywimy nadzieję, że przy poparciu zaprzyjaźnionych ośrodków naukowych, uda nam się zdobyć przychylność całego środowiska dla takiej inicjatywy.

Album zdjęć z konferencji

Udział w Konferencji wzięli przedstawiciele następujących ośrodków naukowych:

  • Akademia Ekonomiczna w Katowicach
  • Akademia Górniczo-Hutnicza
  • Akademia Leona Koźmińskiego
  • Akademia Techniczno-Humanistyczna w Bielsku-Białej
  • Ekonomická univerzita v Bratislave
  • Instytut Badań Rynku Konsumpcji i Koniunktur
  • Keele University
  • Politechnika Białostocka
  • Politechnika Gdańska
  • Politechnika Koszalińska
  • Politechnika Lubelska
  • Politechnika Łódzka
  • Politechnika Warszawska
  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego
  • Szkoła Główna Handlowa
  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
  • Uniwersytet Łódzki
  • Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
  • Uniwersytet Rolniczy w Krakowie
  • Uniwersytet Rzeszowski
  • Uniwersytet Szczeciński
  • Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
  • Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawie
  • Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych w Katowicach
  • Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny

W gronie dostojnych gości znaleźli się również:

  • dr hab. Aleksander BOBKO prof. UR - Prorektor ds. Badań Naukowych i Współpracy z Zagranicą;
  • dr hab. Grzegorz ŚLUSARZ prof. UR, Dziekan Wydziału Ekonomii;
  • Paweł Pernal - Burmistrz Gminy Iwonicz Zdrój;
  • Stanisław Sroka  - Prezes Zarządu, Dyrektor Naczelny firmy Transsystem.

Zakres tematyczny konferencji

Blok I - Uwarunkowania skuteczności marketingu

  • Ekonomiczne determinanty skuteczności działań marketingowych
  • Innowacje w zarządzaniu marketingiem
  • Integracja działań marketingowych

Blok II - Ocena efektów stosowania marketingu

  • Metody pomiaru efektów działań marketingowych
  • Ocena skuteczności marketingu
  • Ocena efektywności marketingu

Rada Programowa Konferencji:
prof. dr hab. Sylwester Makarski, Uniwersytet Rzeszowski - przewodniczący
prof. dr hab. Maria Grzybek, Uniwersytet Rzeszowski
prof. dr hab. Stanisław Kaczmarczyk, Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
prof. dr hab. Jerzy Kisielnicki, Uniwersytet Warszawski
prof. dr hab. Alicja Kusińska, Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur
doc. dr hab. Martin Mizla, Uniwersytet w Bratysławie
prof. dr hab. Genowefa Sobczyk, Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
prof. dr hab. Aniela Styś, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
prof. dr hab. Jan W. Wiktor, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie

Termin i miejsce konferencji
28-30 czerwca 2009
Zespół Pałacowo-Parkowy oraz Ośrodek Szkolenia i Wychowania w Iwoniczu
Iwonicz, ul. Zadwór 5

Komitet organizacyjny
dr Grzegorz Hajduk - przewodniczący - konsument@univ.rzeszow.pl
dr Sławomir Dybka
dr Wiesław Szopiński
mgr Piotr Cyrek

Kontakt
Uniwersytet Rzeszowski Wydział Ekonomii Katedra Marketingu
35-601 Rzeszów ul. M. Ćwiklińskiej 2
tel. (17) 872 16 22 lub 872 16 15 fax. (17) 872 16 09
e-mail: konsument@univ.rzeszow.pl

Linki

Pliki do pobrania

- Folder konferencji

- Program konferencji

Patronat honorowy


MARSZAŁEK WOJEWÓDZTWA PODKARPACKIEGO

Sponsorzy:

   

Nasi partnerzy

Tweety na temat @UR_Rzeszow