Ta strona używa cookie. Informacje o tym w jakich celach pliki cookie są używane znajdziesz w Polityce Prywatności.
W przeglądarce internetowej możesz określić warunki przechowywania i dostępu do cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz dyrektywy 95/46/WE ("RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku. Szczegóły znajdują się tutaj.

Zamknij
  

Konferencje

Zakres tematyczny konferencji

  • Uwarunkowania i efekty lojalności
  • Budowanie partnerstwa w biznesie
  • Kształtowanie lojalnych postaw w praktyce
  • Satysfakcja klientów źródłem lojalności

Rada Programowa Konferencji
prof. dr hab. Sylwester Makarski - Uniwersytet Rzeszowski - przewodniczący
prof. dr hab. Maria Grzybek - Uniwersytet Rzeszowski
prof. dr hab. Stanisław Kaczmarczyk - Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
prof. dr hab. Alicja Kusińska - Instytut Rynku Wewnętrznego i Konsumpcji
doc. dr hab. Martin Mizla - Uniwersytet w Bratysławie
prof. dr hab. Genowefa Sobczyk - Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
Stanisław Sroka - Prezes TRANSSYSTEM S.A.
prof. dr hab. Aniela Styś - Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu
prof. dr hab. Jan W. Wiktor - Akademia Ekonomiczna w Krakowie

Komitet organizacyjny
dr Wiesława Kuźniar
mgr Grzegorz Hajduk - Sekretarz Konferencji
mgr Piotr Cyrek

Miejsce i termin konferencji
Obiekty sanatorium "DEDAL" w Polańczyku
24-26 czerwca 2007

W dniach 24-26 czerwca 2007 gościliśmy w Polańczyku ponad 80 przedstawicieli 22 ośrodków naukowych oraz innych dostojnych gości zainteresowanych tematyką konferencji. Celem konferencji była prezentacja aktualnych wyników badań nad uwarunkowaniami i przesłankami lojalności oraz organizacyjnymi aspektami kształtowania lojalności. Obrady odbywały się w formie sesji plenarnej, trzech debat i dyskusji panelowych. Trafność wyboru tematyki konferencji potwierdzona została zarówno poprzez szerokie zainteresowanie ze strony świata nauki tą inicjatywą, jak i wysoki poziom merytoryczny obrad w trakcie konferencji, co daje nam - organizatorom - wiele powodów do satysfakcji.

W związku z konferencją zostały wydane dwie publikacje:
Handel Wewnętrzny, numer specjalny, czerwiec 2007, pod redakcją naukową Sylwestra Makarskiego

oraz
Marketingowe mechanizmy kształtowania lojalności, pod redakcją Sylwestra Makarskiego, Uniwersytet Rzeszowski, Rzeszów 2007.

 

Kronika Konferencji:
foto: P. Cyrek, M. Woźniak

1. Sesja plenarna i debaty panelowe

2. Część pozamerytoryczna konferencji - ognisko, wycieczka po Jeziorze Solińskim, bankiet

3.

Klip filmowy w formacie avi do pobrania

Rozmiar: 33,0 MB, Czas 6:47

(przygotowali: G. Hajduk, M. Droba)

 

Dziękując wszystkim uczestnikom za udział, zapraszamy na kolejne edycje konferencji organizowanych przez Katedrę Marketingu UR z cyklu KONSUMENT A RYNEK.

Organizatorzy Konferencji składają serdeczne podziękowania wszystkim zaangażowanym w tę inicjatywę firmom, za udzieloną pomoc organizacyjną i wsparcie finansowe oraz rzeczowe. Państwa przychylność i hojność pozwoliła nam pomyślnie zrealizować to ważne, nie tylko dla środowiska naukowego przedsięwzięcie.

 

Sponsorzy

Transsystem

PZU

Podkarpackie Centrum Hurtowe

Ośrodek Leczniczo - Wypoczynkowy "DEDAL"

Zakład Mięsny "Smak-Eko" Sp. z o.o.

Gminna Spółdzielnia SCH w Jasionce

Rzeszowska Spółdzielnia Mleczarska "RESMLECZ" w Trzebownisku

Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Rzeszowie S.A.

"Vita" Sp. z o.o.

Podkarpacki Bank SpółdzielczyDRIMPOL - Spółka Jawna

Gminna Spółdzielnia "SCH" w Bukowsku

Strona Katedry Marketingu

Konferencja Konsument a Rynek 2005 - archiwum

Kontakt: konsument@univ.rzeszow.pl

Nasi partnerzy

Tweety na temat @UR_Rzeszow