Ta strona używa cookie. Informacje o tym w jakich celach pliki cookie są używane znajdziesz w Polityce Prywatności.
W przeglądarce internetowej możesz określić warunki przechowywania i dostępu do cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz dyrektywy 95/46/WE ("RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku. Szczegóły znajdują się tutaj.

Zamknij
  

Konferencje

Zakład Dydaktyki Techniki i Informatyki
Uniwersytetu Rzeszowskiego

oraz

Instytut Badań Edukacyjnych
w Warszawie

serdecznie zapraszają do udziału
w Drugim Bieszczadzkim Seminarium Naukowym

WARTOŚCI W PEDAGOGICE

które odbędzie się w dniach 30-31 maja 2006 roku
w Ośrodku Rekreacyjno-Wypoczynkowym w Bystrem k. Baligrodu

 

Organizatorzy:
Uniwersytet Rzeszowski - Zakład Dydaktyki Techniki i Informatyki,
Instytut Badań Edukacyjnych - Zakład Edukacji Zawodowej

pod patronatem
JM REKTORA Uniwersytetu Rzeszowskiego
Prof. dra hab. WŁODZIMIERZA BONUSIAKA

przy ścisłej współpracy
z Przewodniczącym Zespołu Pedagogiki Pracy
Komitetu Nauk Pedagogicznych Polskiej Akademii Nauk
Prof. dr hab. inż. S.M. KWIATKOWSKIM

Proponowany skład Komitetu Naukowego

  • Prof. dr hab. Waldemar Furmanek - przewodniczący
  • Prof. dr hab. Krystyna Chałas
  • Prof. dr hab. Kazimierz Denek
  • Prof. dr hab. Janusz Homplewicz
  • Prof. dr hab. Wojciech Kojs
  • Prof. dr hab. Stefan Kwiatkowski
  • Prof. dr hab. Jerzy Niemiec

Główne cele seminarium:

  1. Omówienie stanu osiągnięć metodologii badań wartości w pedagogice
  2. Określenie swoistych wymiarów metodologii badań wartości w pedagogice
  3. Omówienie stanu badań w zakresie problematyki pedagogiki wartości i znaczenia warto-ści w pedagogice
  4. Wskazanie teoretycznych i praktycznych konsekwencji dotychczasowych wyników badań w/w problematyki
  5. Omówienie osiągnięć i zagadnień wdrożenia wychowania ku wartościom w reformującej się polskiej szkole
  6. Określenie obszarów koniecznej penetracji naukowej w zakresie wartości w pedagogice

 

Karta zgłoszenia

Zasady przygotowania dokumentów do druku w pracy zbiorowej

Nasi partnerzy

Tweety na temat @UR_Rzeszow