Ta strona używa cookie. Informacje o tym w jakich celach pliki cookie są używane znajdziesz w Polityce Prywatności.
W przeglądarce internetowej możesz określić warunki przechowywania i dostępu do cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz dyrektywy 95/46/WE ("RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku. Szczegóły znajdują się tutaj.

Zamknij
  

Problematyka konferencji

  1. Nowe metody i obszary badań rynku produktów żywnościowych. 
  2. Jakość żywności w opinii konsumentów.
  3. Preferencje i zachowania konsumentów na rynku żywności.
  4. Innowacje w produkcji żywności.
  5. Relacje z klientami w obrocie żywnością.
  6. Opakowania i znakowanie produktów żywnościowych.
  7. Metody badań marketingowych w branży spożywczej.
  8. Kanały dystrybucji produktów żywnościowych.
  9. Żywność jako produkt regionalny i lokalny.
  10. Ekologia a produkty żywnościowe.
  11. Targi i wydarzenia marketingowe w promowaniu żywności.
  12. Internet oraz nowoczesne formy komunikacji w marketingu produktów żywnościowych.
  13. Nowe trendy i koncepcje w marketingu żywności.
  14. Systemy, standardy zapewnienia i zarządzania bezpieczeństwa oraz jakości żywności.

 

Nasi partnerzy

Tweety na temat @UR_Rzeszow